Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalieW schreef:Kom er pas net achter, verschrikkelijk zeg!
Ook niet fijn is dat ik er net achter kom dat de veiling van Poetin in Nijkerkerveen is gehouden... Als ik dat had geweten was ik er even heen gefiets want... IK WOON IN NIJKERKERVEEN!![]()
![]()
CGJ12 schreef:Hebben al die dressuurprikkers toch gelijk dat je dressuurpaarden niet in de wei moet zetten.Tiessie schreef:Als je het artikel in Bit moet geloven stond het beestje
lekker in de wei in Frankrijk.
Daarom ligt bevangenheid juist ook zo voor de hand ............
Pipo schreef:Vraag mij af in hoeverre dat embryo spoelen van vorig jaar eventueel hiermee te maken zou kunnen hebben. Ze hebben er vorig jaar een soort van broeikip van willen maken.....
jollyjoker schreef:Pipo schreef:Vraag mij af in hoeverre dat embryo spoelen van vorig jaar eventueel hiermee te maken zou kunnen hebben. Ze hebben er vorig jaar een soort van broeikip van willen maken.....
Maar toch is er maar 1 nakomeling?????![]()
Dat klopt dan toch ook niet?
Only_Tom schreef:Als de waarheid ooit boven tafel komt...
Sjappie schreef:Wat!! Shocking zeg! Eerst Fürst Heinrich al (waar de doodsoorzaak nog steeds niet bekend is) en nu Poëtin. Tjonge jonge, wat vreselijk zeg....(kan er nog steeds niet over uit...)
Suzanne F. schreef:Only_Tom schreef:Als de waarheid ooit boven tafel komt...
Nee, waarschijnlijk niet.
Het gerucht gaat dat ze in een soort crimineel circuit is beland en dat ze duur verzekerd was en dat ze dr wat gegeven hebben om zo de premie op te strijken. Maar ja das een gerucht he? Wat er echt gebeurd is zal je nooit weten. Of er komt een mooi verhaaltje in de pers.