paardengek11 schreef:ik vindt het echt belachelijk je gaat toch iet zomaar een paard doodschieten echt joh als het mijn paard had geweest had ik een klacht ingediend echt wat idioot ik kan me hier zo kwaad om maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor.. Maar ik zou dus absoluut geen beessie met pijn willen zien.. Zou jij je paard/lieveling een crepeerende dood willen toe wensen.. Als ik kon zou ik Olympia nog als een vrolijk lief ondeugend merrie willen herrineren..maar dat kan ik nog niet omdat mn beessie de laatste 2 dagen ontzettend ziek is geweest..En ik ben blij dat het uiteindelijk allemaal zo snel is gegaan.. (Debiel van mij? ) Nee, had ik mn paard nog meer pijn moeten laten lijden.. En zelf onzettend egoitisch omdat ik haar niet kwijt wilde.. Nee dat kon ik niet maken! Ik moest op dat moment een hele moeilijke keuze maken..Nou jha die had Olympia al gemaakt.. En denk maar niet dat het wachten op de DA leuk was..Olympia lag ontzettend te vechten om op te staan..Probleem was ze kon niet meer staan! Toen de dierenarts kwam heeft ze nog steeds liggen vechten omdat ze niet bij me weg wou.. Nou als ik aan die momenten denk doet het me onzettend veel pijn.. Ik zou haar veeeeel liever als een vrolijk beessie willen herrineren
En ik vind dat de eigenaar een hele goede beslissing genomen..Weliswaar een hele moeilijke..Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben!

anders heb ik geen internet meer over 2 minuten

...