Abacab schreef:Wat ontzettend jammer dat na alle pech in het dressuurteam Nederland niet vertegenwoordigd gaat worden door de beste afvaardiging. Met Anky, Edward en Antoinette hadden we grote kans gemaakt op goud, maar die kansen zijn nu verkeken.
Als jij die meneer van Sadelhoff werkelijk zo goed kent dan weet je ook dat hij tot aan Aken nog tegen iedereen die het maar horen wilde riep dat Lingh niet naar Athene zou gaan. Quote van van Sadelhoff: "Het interesseert me allemaal niets, al die flauwekul. En ik loop alle risico's..............." Dat maakt het niet zo vreemd dat er nu van alles gespeculeerd wordt.
Laten we met zijn allen hopen dat het verhaal dat nu naar buiten is gebracht ook echt waar is en dat er niet allerlei spelletjes worden uitgespeeld over de ruggen van Edward, Nicole en Lingh. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Edward met Lingh in 2008 een herkansing krijgt in Tokio!
Pff word er bijna moe van
moet iedereen nu nog een keer uit de droom worden geholpen? De heer van Sadelhoff kon Lingh ook heel goed verkopen is voor hem veel interessanter dan nog een keer extra geld besteden, want dat kost het als zijn paard naar de OS moet!!!!
Heel veel extra kosten en de vraag is dan, wie gaat dat betalen?
Meneer Sadelhoff niet om welke reden (die hij ons niet verschuldigd is) dan ook. En ja dat hele zaakje was zelfs in Nijmegen nog niet geregeld.
Misschien had de KNHS wat kunnen doen
Tot er zoals ik eerder al heb gemeld een 'gulle vrijwilliger' is opgestaan die er voor heeft gezorgd dat ons aller Lingh toch nog naar Athene zou kunnen afreizen. De puzzelstukjes zijn zo vreselijk simpel in elkaar te leggen maar als je heel Nederland precies moet gaan uitleggen waarom dingen zo zijn is het misschien raadzamer dat jullie met zijn alle gaan solliciteren bij de KNHS naar een plek in de atletencommissie