Gestion Lingh niet naar Olympische Spelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:57

Insider schreef:
Nee tuurlijk niet, Edward en Nicole hadden vast gewoon geen zin om naar Athene te gaan, dat zal het wel zijn En nu hebben ze een goede smoes bedacht, hangen de Clown uit om al hun harde werken zo beloond te krijgen. Dat ik dat niet eerder heb bedacht

*Grote Grijns!*

Ik geloof al die complot theorieen ook niet. Wie zou nou zo idioot/dom/belachelijk zijn om zo'n kans voor iemand te verpesten?!

valencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:14

ik geloof wél het verhaal over de klep!

Je gaat niet al je werk en inspanning opgeven en dan zo een 'smoes' verzinnen! ook ga je niet je eigen eerste olympiade opgeven....om niets!

Kortom, de mensen die hier suggereren dat het verhaal niet klopt, wat denken jullie dan dat er aan de hand is? Waarom zou edward niet ZELF naar de spelen toe willen om deel te nemen ipv als suporter?

ben erg benieuwd naar de antwoorden!

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:21

Insider schreef:
Is er eens een keer iemand duidelijk over wat er nu aan de hand is (en mag het ook van de KNHS blijkbaar duidelijk zijn Haha! ) dan is het nog niet goed. Wat kunnen mensen toch akelig zijn!!!!!!!!!!!!!

Ik bedoel het niet akelig. Maar 1 geloof ik inderdaad dat ze bloedje voorzichtig met dat beest zijn zo vlak voor de OS, 2, heb ik laatst nog ergens een foto gezien van hóe ingepakt dat beest vervoerd wordt, 3 waar moesten ze op zondag of maandag voor het vertrek naar Athene heen??? Bosritje maken? Laatste les bij Anky? (Die er trouwens uberhaupt niet was). Effe de nieuwe vrachtwagen testen?

Niet flauw bedoeld, maar ik vind dat een vaag verhaal. Wat écht niet wegneemt dat ik het rampzalig voor Edward vind. En dat ik écht wel geloof dat hij dolgraag naar Athene had gewild. En dat er dus écht wel íets aan de hand is. Anders dan van dat ongelukje met de laadklep...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:26

Sjonge wat worden er weer wilde verhalen verzonnen. Wat een onzin zeg!

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:35

Sommige mensen kijken wat teveel x-files Tong uitsteken .

Wat zou de reden kunnen zijn om zoiets te verzinnen dan?

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:51

Gail schreef:
waar moesten ze op zondag of maandag voor het vertrek naar Athene heen??? Bosritje maken? Laatste les bij Anky? (Die er trouwens uberhaupt niet was). Effe de nieuwe vrachtwagen testen?

Ze kwamen van een laatste training..

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:25

Gail schreef:
waar moesten ze op zondag of maandag voor het vertrek naar Athene heen??? Bosritje maken? Laatste les bij Anky? (Die er trouwens uberhaupt niet was). Effe de nieuwe vrachtwagen testen?

Niet flauw bedoeld, maar ik vind dat een vaag verhaal. Wat écht niet wegneemt dat ik het rampzalig voor Edward vind. En dat ik écht wel geloof dat hij dolgraag naar Athene had gewild. En dat er dus écht wel íets aan de hand is. Anders dan van dat ongelukje met de laadklep...

Sommige mensen hebben Edward en/of Nicole wel zelf gesproken en kennen ze ook echt! neem nou van die mensen maar aan dat het verhaal klopt.
Verder was Anky zondag behoorlijk op tijd thuis van concours en was ze natuurlijk al weer dagen weg geweest op concours zo dat Edward niet kon komen trainen. Om dat maandag een dag voor vertrek te doen schiet ook niet op, dus vandaar ZONDAG nog even!

chantalxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:27

jullie moeten echt ff normaal doen zeg! jullie willen duidelijkheid nou hier heb je het! Lingh heeft zich verstuikt toen die van de trailer afkwam lopen.
Edward heeft hem er zelf uitgehaald en gaat nu niet voor niks mee als supporter omdat die het niet wil missen! en ze kwamen van een laatste training af. enm als jullie willen weten hoe ik hier aan kom: van de eigenaar men. van Sadelhoff zelf! lijkt me toch dat dat wel waar is he!
dus hou nou ff op met dat gezeik over edward en lingh het was gewoon een ongelukje en pech hebben wens ze liever veel sterkte en succes toe dan lopen te zeuren dat het geen ongelukje zou zijn! als je niks nuttigs te vertellen heb zeg dan niks!

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:33

Amen! Lachen

Geloofde het eerst zelf ook niet hoor Schijnheilig Haha!
Ik dacht hoe kan dat nou??? Verward Dit is echt je ergste nachtmerrie, dat hij na laatste training uit de vrachtwagen komt en zijn been verstuikt >;) Verward . Maar had al bevestiging gekregen dat die nachtmerrie toch écht waar was! Ach gut

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:38

Het lijkt me ook niet echt dat je zoiets gaat verzinnen .

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:42

sluit me erbij aan, was een ongeluk kan je nix aan doen kan gebeuren, iedereen overigens!
denk dus echt niet dat ze dat express gaan doen ofzo, daarvoor trainen ze veel te hard voor.

Dominque

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:43

finley schreef:
Imke is ( als ze presteert zoals de laatste wedstrijden ) wel de tweede sterkste combi na Anky...

Ik denk ook dat een teammedaille nu moeilijk word zonder Edward! Ben wel benieuwd naar Sven, die heeft wel heel veel ervaring en misschien dat hij echt alles op alles gaat zetten met Barclay Verward Marlies rijdt heel goed, maar ik vind dat Idocus op het moment minder kwaliteiten laat zien als Lancet.

Tis wel erg dit jaar... twee combinaties uitgevallen Verdrietig

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:48

Wat ontzettend jammer dat na alle pech in het dressuurteam Nederland niet vertegenwoordigd gaat worden door de beste afvaardiging. Met Anky, Edward en Antoinette hadden we grote kans gemaakt op goud, maar die kansen zijn nu verkeken.

chantalxx schreef:
enm als jullie willen weten hoe ik hier aan kom: van de eigenaar men. van Sadelhoff zelf! lijkt me toch dat dat wel waar is he!

Als jij die meneer van Sadelhoff werkelijk zo goed kent dan weet je ook dat hij tot aan Aken nog tegen iedereen die het maar horen wilde riep dat Lingh niet naar Athene zou gaan. Quote van van Sadelhoff: "Het interesseert me allemaal niets, al die flauwekul. En ik loop alle risico's..............." Dat maakt het niet zo vreemd dat er nu van alles gespeculeerd wordt.

Laten we met zijn allen hopen dat het verhaal dat nu naar buiten is gebracht ook echt waar is en dat er niet allerlei spelletjes worden uitgespeeld over de ruggen van Edward, Nicole en Lingh. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Edward met Lingh in 2008 een herkansing krijgt in Tokio!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:01

Abacab schreef:
Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Edward met Lingh in 2008 een herkansing krijgt in Tokio!

Daar gaat hij zeker niet naar toe Knipoog

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:06

Abacab schreef:
Wat ontzettend jammer dat na alle pech in het dressuurteam Nederland niet vertegenwoordigd gaat worden door de beste afvaardiging. Met Anky, Edward en Antoinette hadden we grote kans gemaakt op goud, maar die kansen zijn nu verkeken.

Als jij die meneer van Sadelhoff werkelijk zo goed kent dan weet je ook dat hij tot aan Aken nog tegen iedereen die het maar horen wilde riep dat Lingh niet naar Athene zou gaan. Quote van van Sadelhoff: "Het interesseert me allemaal niets, al die flauwekul. En ik loop alle risico's..............." Dat maakt het niet zo vreemd dat er nu van alles gespeculeerd wordt.

Laten we met zijn allen hopen dat het verhaal dat nu naar buiten is gebracht ook echt waar is en dat er niet allerlei spelletjes worden uitgespeeld over de ruggen van Edward, Nicole en Lingh. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Edward met Lingh in 2008 een herkansing krijgt in Tokio!

Pff word er bijna moe van Huilen moet iedereen nu nog een keer uit de droom worden geholpen? De heer van Sadelhoff kon Lingh ook heel goed verkopen is voor hem veel interessanter dan nog een keer extra geld besteden, want dat kost het als zijn paard naar de OS moet!!!!
Heel veel extra kosten en de vraag is dan, wie gaat dat betalen?
Meneer Sadelhoff niet om welke reden (die hij ons niet verschuldigd is) dan ook. En ja dat hele zaakje was zelfs in Nijmegen nog niet geregeld.
Misschien had de KNHS wat kunnen doen
Tot er zoals ik eerder al heb gemeld een 'gulle vrijwilliger' is opgestaan die er voor heeft gezorgd dat ons aller Lingh toch nog naar Athene zou kunnen afreizen. De puzzelstukjes zijn zo vreselijk simpel in elkaar te leggen maar als je heel Nederland precies moet gaan uitleggen waarom dingen zo zijn is het misschien raadzamer dat jullie met zijn alle gaan solliciteren bij de KNHS naar een plek in de atletencommissie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:11

Nou ik denk dat de reserve nu weer Edward is toch??? *LOL* Met Gribaldi.... Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:15

Nog even over die mediatraining, ik denk dat Edward wel de les heeft gehad waarin wordt verteld dat janken voor de camera alleen leuk is, als dat van vreugde is. Dié kans krijgt Edward helaas niet meer, dat is al erg genoeg.

Jeroen Dubbeldam zit vanavond in Studio Sportzomer trouwens.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:20

video staat geprogrammeerd

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:20

Lovely schreef:
Nog even over die mediatraining, ik denk dat Edward wel de les heeft gehad waarin wordt verteld dat janken voor de camera alleen leuk is, als dat van vreugde is. Dié kans krijgt Edward helaas niet meer, dat is al erg genoeg.

OK dan! nog iemand die er wat van begrijpt

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:23

het is idd jammer en begrijp ook waarom ie verdrietig/telleurgesteld is. je werkt zo hard naar dat ene moment in toe dat dat maar om de 4 jaar is en dan gebeurd je dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:27

Insider, wanneer vlieg jij naar Athene???

En trouwens, die gulle vrijwilliger, kan het niet zijn dat die plotseling besloot dat het toch maar niet doorging??

Insider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:57

Lovely schreef:
Insider, wanneer vlieg jij naar Athene???

En trouwens, die gulle vrijwilliger, kan het niet zijn dat die plotseling besloot dat het toch maar niet doorging??

Voor zover ik nu weet vlieg ik niet naar Athene maar om dat hele verhaal hier te gaan houden gaat me wat te ver. Dingen kunnen altijd nog veranderen dat wel maar in principe dus niet.

Dat het plotseling niet doorging dat is echt niet zo een paar dagen van te voren want anders was niet alles al geregeld geweest. Sommige dingen zijn niet meer terug te draaien. Om welke dingen het gaat hoeft hier niet te worden uitgelegd maar neem maar van mij aan dat dat het niet is en dat het verhaal van Ed en Nicole echt wel klopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:02

Insider, ik heb het verhaal al van een andere kant gehoord en daar valt niet aan te tornen.

Dat je niet naar Athene gaat maakt je dus alweer wat minder insider Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:17

Of het waar is weet ik niet met 100% Maar ik heb vanavond gehoord dat Lingh al enkele weken geleden verkocht is naar Duitsland ( Schockemüle )
Enkele duitse juryleden spraker hier al over tijdens het EK en op een concours in Polen.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:18

superlenie schreef:
Of het waar is weet ik niet met 100% Maar ik heb vanavond gehoord dat Lingh al enkele weken geleden verkocht is naar Duitsland ( Schockemüle )
Enkele duitse juryleden spraker hier al over tijdens het EK en op een concours in Polen.

Oud nieuws Cool