Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Bokt.nl is vandaag 25 jaar oud geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 12:41

Waarom is zij toen geband? Dat is mij ontgaan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 13:12

in haar profiel staat ze niet als geband

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 13:48

Ik kan me ook niet herinneren dat ze is geband.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 14:50

Dat verhaal waa toch helemaal niet waar? Dat hele paard bestond niet.
Of was dat weer een ander??
Die had een staatsgevaarlijk paard..die ze zonder drinken liet staan zodat ie mak werd...

Achteraf lariekoek.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 15:34

Jolliegirl schreef:
Die had een staatsgevaarlijk paard..die ze zonder drinken liet staan zodat ie mak werd...

Achteraf lariekoek.

Dat was van suleilitha

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 16:02

Dat was de naam die ik zocht js!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 16:42

Suelza (Elise) is idd gestopt met Bokt. Volgde haar verhalen maar zij had hier wel haar laptop voor nodig, dus de updates duurden vaak wat langer (omdat zij er dan echt ff voor ging zitten). Kwam redelijk wat commentaar op, dus de lol was er ook wel af. Ze heeft haar fb toen gegeven voor degenen die het wilden volgen.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 19:13

DuoPenotti schreef:
Jolliegirl schreef:

Achteraf lariekoek.

Dat was van suleilitha

Die heeft mij nog flink lopen bedreigen...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 22:45

Ja die kon dr wat van :')

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 23:20

Er was toen ook zover ik me herinner een fase waarin er een aantal best recalcitrante bokkers waren met nogal duidelijke meningen die voor felle discussies zorgden.
Helaas voor mijn bijlees-met-popcorn momentjes werden ze gaandeweg geband en verdwenen naar een ander forum. Hoef natuurlijk, zoiets was het geloof ik.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 23:51

Gefeliciteerd met Bokt! :cheer:

Wat een bijzondere verhalen komen hier ook weer voorbij. Zowel leuke als verdrietige. Dat is iets wat ik wel heel erg waardeer aan dit forum, lief en leed wordt gedeeld en dat kan (in mijn ervaring) ook op een relatief fijne manier. Zeker in vergelijking met andere social media platformen zeg maar.

Ik ben zelf nu 15 jaar actief. Inmiddels paardloos. Maar voor ik me weer in de paardenwereld ging begeven 15 jaar geleden, kwam ik bokt al regelmatig in mijn zoekresultaten tegen. Zelfs als ik info zocht over hele andere zaken :+. Daarom was het ook een makkelijke keuze om hier lid te gaan worden op het moment dat ik weer een paard had. Ik wist al dat het een fijne en handige omgeving was.

Door bokt heb ik mijn fotografie hobby kunnen ontwikkelen. Hele leuke mensen leren kennen en ook hele leuke dingen gedaan. Zoals bijvoorbeeld de Fotomeetings.

En dit klinkt misschien gek, maar ik heb meer vertrouwen gekregen in het geven van mijn mening en reacties. Ik ben sociaal niet heel handig en ik kan me net zo onhandig uitdrukken soms. Ook ben ik soms wat geneigd iets te snel “uit te halen” of iets te tikken wat heel niet fijn overkomt.
Ook bij simpele reacties was ik soms heel bang voor de reacties daarop, ik opende die topics dan ook weer met hartkloppingen. Of in de paniek ontstipte ik ze weer zodat ik het hopelijk zou vergeten _O- dat ervaar ik nu soms nog wel een beetje, maar dat was voorheen veel erger. In het dagelijkse echte leven had ik dat ook, dus ik heb Bokt min of meer ook gebruikt om daarmee te oefenen. En ik ben mijn mede Bokkers dan ook zeer dankbaar voor al hun eerlijkheid en vergevingsgezindheid. En Bokt voor het geven van een vriendelijke, goed gemonitorde omgeving waar het (in mijn beleving) erg fijn is om rond te hangen.

Ik heb hier dus sowieso heel veel geleerd in de afgelopen jaren! Op allerlei vlakken kan ik dus wel zeggen.
Ook nu ik de paardenwereld weer verlaten heb vind ik het hier nog mega gezellig. En ik hoop nog op vele jaren meer!!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-26 23:56

denisesilver schreef:
Ja! Stond mij inderdaad nog iets van een connectie met Ayasha van bij. Zij had ook een ruin in training die uit het niets ontplofte. Die heeft ze toen een hartslag monitor omgedaan en daarop zag ze dat zijn hartslag echt ineens omhoog klom. Daar heb ik toen echt veel van geleerd op een andere manier naar paarden en het trainen te kijken.

Die heb ik gemist denk ik…. Heb twee explosieve merries. _O- Pretty is inmiddels 29 en nog steeds happy bij haar uitverkozen mens (nog steeds in mijn eigendom maar dichter bij haar gebleven omdat ik verhuisde. Wel nog constant contact.)

De dochter van Pretty is ook een aparte, die geven we niet uit handen zeg maar, ze heeft een sterke mening maar we hebben haar functionerend gekregen, die heeft wel gewoon wedstrijd gelopen en is (met ons) braaf bij DA, smid, wedstrijden enz. Ze identificeert alleen als waakhond en duld geen vreemden op haar weide. := Zij is heel gelukkig met de huidige regeling. _O- haar zoon is dan weer doodbraaf en kan je een kind mee laten wandelen ondanks dat ie 4,5 en voorlopig nog hengst is. We denken dat het karakter op het X Chromosoom zit. _O-

Ga nu toch eens lezen waar die connectie zat. :D

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:33

Haha, waarschijnlijk gewoon het omgaan en trainen van moeilijke paarden hoor, dat ik jullie door elkaar haal.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:21

@ayasha die connectie is er niet eigenlijk, maar ik vergeleek Una, die merrie die Suelza toen probeerde te beleren, met jouw Reve. Omdat Una alleen voor Suelza toen goed te bereiken en handelen was en dat was niet ze voor anderen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:35

ikkedus schreef:
@ayasha die connectie is er niet eigenlijk, maar ik vergeleek Una, die merrie die Suelza toen probeerde te beleren, met jouw Reve. Omdat Una alleen voor Suelza toen goed te bereiken en handelen was en dat was niet ze voor anderen.

Aah, ja sommige paarden krijg je daar helaas niet uit. Het zijn gelukkig uitzonderingen want praktisch is het niet.