Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DuoPenotti schreef:Jolliegirl schreef:Dat verhaal waa toch helemaal niet waar? Dat hele paard bestond niet.
Of was dat weer een ander??
Die had een staatsgevaarlijk paard..die ze zonder drinken liet staan zodat ie mak werd...
Achteraf lariekoek.
Dat was van suleilitha
. Daarom was het ook een makkelijke keuze om hier lid te gaan worden op het moment dat ik weer een paard had. Ik wist al dat het een fijne en handige omgeving was.
dat ervaar ik nu soms nog wel een beetje, maar dat was voorheen veel erger. In het dagelijkse echte leven had ik dat ook, dus ik heb Bokt min of meer ook gebruikt om daarmee te oefenen. En ik ben mijn mede Bokkers dan ook zeer dankbaar voor al hun eerlijkheid en vergevingsgezindheid. En Bokt voor het geven van een vriendelijke, goed gemonitorde omgeving waar het (in mijn beleving) erg fijn is om rond te hangen. denisesilver schreef:Ja! Stond mij inderdaad nog iets van een connectie met Ayasha van bij. Zij had ook een ruin in training die uit het niets ontplofte. Die heeft ze toen een hartslag monitor omgedaan en daarop zag ze dat zijn hartslag echt ineens omhoog klom. Daar heb ik toen echt veel van geleerd op een andere manier naar paarden en het trainen te kijken.
Pretty is inmiddels 29 en nog steeds happy bij haar uitverkozen mens (nog steeds in mijn eigendom maar dichter bij haar gebleven omdat ik verhuisde. Wel nog constant contact.)
Zij is heel gelukkig met de huidige regeling.
haar zoon is dan weer doodbraaf en kan je een kind mee laten wandelen ondanks dat ie 4,5 en voorlopig nog hengst is. We denken dat het karakter op het X Chromosoom zit. 
ikkedus schreef:@ayasha die connectie is er niet eigenlijk, maar ik vergeleek Una, die merrie die Suelza toen probeerde te beleren, met jouw Reve. Omdat Una alleen voor Suelza toen goed te bereiken en handelen was en dat was niet ze voor anderen.