Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manubres schreef:Ik zie helemaal niks op de deelnemerslijst van JA staan? Wel een slechte foto van HP en Dream Boy![]()
Mss kijk ik verkeerd, zou je een linkje kunnen geven?
mce schreef:Hij staat (stond!!) ook op de lijst voor Londen, geen idee of hij ook werkelijk van start gaat.
https://www.horses.nl/dressuur/dressuur ... amourdale/
Belangrijkste starttijden:
10.00 uur: Dinja van Liere met Hartsuijker (v. Johnson TN) - ruim 72% -
10.36 uur: Nanna Skodborg Merrald met Blue Hors St. Schufro (v. St. Mortiz Jr.)
11.54 uur: Marieke van der Putten met Tørveslettens Titanium RS2 (v. Totilas)
12.03 uur: Charlotte Fry met Glamourdale (v. Lord Leatherdale)
12.12 uur: Becky Moody met Jagerbomb (v. Dante Weltino)
12.21 uur: Hans Peter Minderhoud met Glock’s Toto Jr. (v. Totilas)
manubres schreef:Becky Moody en Jagerbomb gewonnen!! En terecht! Wat een fijne combinatie![]()
Wat een verschil met Toto jr. het is en blijft toch allemaal wat 'hangen en wurgen'. Jury was ook niet eensgezind, score liep van 70%-76%.
Riccardo zei dat Invictus niet de makkelijkste was maar wel de beste die hij ooit had gereden. Riccardo had echt een band met Invictus en ik vraag me af in hoeverre HP dat heeft. Zulke paarden hebben dat nodig. HP had er pas een paar keer op gereden toen ze Nederlands kampioen LT werden. Daarna is Invictus GP klaargemaakt en toen ging het mis. Hij was ook pas vier keer ofzo op wedstrijd geweest en in de aangespannen GP toestand kon hij denk ik zijn spanning niet laten afvloeien. Het strakke rijden helpt daar niet bij. Ik had gehoopt dat ze naar andere oplossingen zouden zoeken, maar waarschijnlijk zagen ze rollkur als de oplossing om hem eronder te houden. Ik zag hem namelijk steeds vaker met de neus naar zijn borst gaan in alle oefeningen ipv zijn mooie front te tonen. Ik heb hem voor het eerst gezien toen HP hem voor het eerst LT startte en het was zo'n charismatisch en krachtig paard, kreeg er echt kippenvel van. Maar hij werd alleen maar slechterAl denk ik dat zijn slechte stap hem nooit echt aan de top had kunnen brengen.
Heeft iemand trouwens Jumping Amsterdam mij een vriendschapsverzoek op FB laten sturen? Anders vind ik dit wel wat eng
FriesWytske schreef:Ik denk dat Nicole Werner er als mede eigenaar op staat in verband met de Olympische Spelen. Anders hadden Edward en Hans Peter niet mee mogen doen.
Jumping Amsterdam had mij ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Heb het geweigerd, zal wel een nepaccount zijn.
Benzz schreef:Eef_Bam schreef:Paard moet een Nederlandse eigenaar hebben om voor Nederland uit te komen op de os.
Maar dat had voor 1 januari 2024 gebeurd moeten zijn. Dus dat kan de reden niet zijn. Paard staat ook op de bv Glock die in NL geregistreerd staat.
FriesWytske schreef:Ik denk dat Nicole Werner er als mede eigenaar op staat in verband met de Olympische Spelen. Anders hadden Edward en Hans Peter niet mee mogen doen.
Jumping Amsterdam had mij ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Heb het geweigerd, zal wel een nepaccount zijn.
Suzanne F. schreef:mce schreef:Destijds Amor, een hengst die zich niet liet breken, ook zijn nakomelingen waren pittig maar zeer betrouwbaar, Formateur, Gondelier, om er even wat te noemen.
Formateur was een Polaris, geen Amor.