996981 schreef:Nouja, over iemand praten terwijl je er 99,9% zeker van bent dat diegene zich daar niet van bewust is noem ik niet heel chique. Het grote plaatje bekijken en over discussiëren is wat mij betreft dikke prima! Vraag is of dat wat oplost zolang het zich beperkt tot Bokt en Facebook maar dat zij zo. Over mensen gaan banketstaaf en ongevraagd allerlei beeldmateriaal gaan delen vind ik gewoon raar. Zou jij ook niet leuk vinden als dat bij jou gebeurd denk ik?
Mij gaat het idd om het grote plaatje, en ik heb het idee dat er langzaamaan een discussie opgang aan het komen is die de paarden ( en de sport ) ten goede gaat komen, en dat dat ook verder gaat dan Facebook en Bokt.
De wedstrijden,hengstenshows enz zijn tegenwoordig overal op tv/tablet/telefoon te
volgen,steeds meer mensen zien deze uitzendingen dat jij het raar vind dat daarvanuit steeds meer discussie ontstaan dat kan. Maar het wordt nou eenmaal gefilmd en soms dus ook de minder fraaie dingen. En dat deze dingen dan besproken worden op een paardenforum vind ik ook niet raar. Ik zie soms ook wel eens reacties voorbijkomen waarvan mijn wenkbrauwen omhoog gaan maar ik zie ook steeds meer dat daar zinvolle reacties op komen waaruit een mooie discussie ontstaat. Eerst was de discussie alleen op de tribune want je moest ernaar toe wilde je iets kunnen zien, nu is de discussie overal want je kan het overal bekijken en terugkijken en als Jantje dan een opmerking maakt over iets wat die gezien heeft tegen Pietje, dan gaat Pietje op zoek naar de beelden.