Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Dat virtuele bloemetje was even later weer weggehaald. Vandaar dat ik verwacht dat het inderdaad nep was. Het verhaal klopte ook echt op een aantal punten helemaal niet
8nnemiek schreef:Dat virtuele bloemetje was even later weer weggehaald. Vandaar dat ik verwacht dat het inderdaad nep was. Het verhaal klopte ook echt op een aantal punten helemaal niet
ChantalAM schreef:Was dus toch gelogen.. wow hoe diep kun je gaan.
Maar zoals iemand al zei het zegt veel over zo iemand. En eigenlijk is het heel zielig om zoiets te doen.
Heb ooit een mooie gehoord in the Italian job.
I trust everybody, but I don´t trust the devil in them.
DuoPenotti schreef:ik zie dat toch nog staan. En haar account is ook nog actief.
Dus bij de mods blijkbaar niet duidelijk hoe het zit.
prompter schreef:Dat verhaal ken ik dan weer niet cobiie.
Goh, er is toch een hoop gebeurd de afgelopen jaren als je het zo leest
cobiie schreef:Ik kan mij ook nog een bokker herinneren die als groentje even een avondje in haar eigen voordeel ging moderaten. Die is volgens mij nog steeds actief op bokt.
Apple schreef:Dat verhaal ken ik dan weer niet.
Lijkt me trouwens erg ongemakkelijk om een hele identiteit bij elkaar te verzinnen, dan moet je voor jezelf ook continue onthouden wat je gezegd hebt tegen wie en wanneer zodat het verhaal blijft kloppen. Erg vermoeiend