Kijktip: Zeeman Confronteert

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chevax

Re: Kijktip: Zeeman Confronteert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 20:38

Over de uitzending: ik vond het zo vreemd dat ook het team van het programma toch gevoelig was voor haar charmes. Zeeman even aanraken op het laatst, lachen met de cameraman over het schadeformulier. Terzijde: ik kijk het programma ook, maar oplossingen komen er zelden uit.

Onbegrijpelijk dat Femke door kan gaan.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 20:46

Het is voornamelijk heel opmerkelijk dat er in Spanje een politie zaak van is maar zij hier gewoon haar gang kan gaan.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 20:47

toch wel bijzonder. Ze was toch begonnen met het terugbetalen van gedupeerden? Benieuwd hoe dat dan is afgelopen

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 21:22

Maar niemand weet of dit oplichting is toch? Als ze deze paarden heeft gekocht voor de handel, dan kan daar wel wat van gevonden worden maar daar is natuurlijk niets mis mee ervanuitgaande dat de paarden gewoon geleverd worden. Gelukkig zit ze nu in NL en kunnen Nederlandse kopers gewoon eerst heen en een aankoopkeuring doen etc.

Ze zal toch geld moeten hebben om terug te kunnen betalen :Y)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 21:27

Ze heeft zelf haar naam te grabbel gegooid. Paardenwereld is heel klein. Ik zou in ieder geval iedereen afraden een paard te kopen bij iemand die nog niet zo lang geleden mensen heeft opgelicht.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 21:51

Geen waarschuwingsreacties op instagram is waarschijnlijk omdat die worden verwijderd.
Waarom ze in NL genadeloos haar gang kan gaan is in de uitzending al besproken; Spanje staat op de eerste plek voor een aanhouding en zolang dat zo is kunnen ze in NL niet zoveel, althans, zo heb ik het begrepen.

Dandelion07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:34

Hij staat ook (tot 1 jan) op Delta tv. Ik heb het eerste stuk gekeken tot de reclames. Wat bizar. Ik ga het zeker afkijken.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:35

Paarden die ze momenteel adverteert zijn niet van haar.
Zwarte staat daar in training en wordt verkocht voor anderen en de schimmels is van stal eigenaresse.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:40

Wie laat nou zijn paard adverteren door een oplichter die vorige week er nog mee op tv was....

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:54

fokfanaat schreef:
Wie laat nou zijn paard adverteren door een oplichter die vorige week er nog mee op tv was....

Iemand die dat niet gekeken heeft gok ik zo

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 22:54

Niet iedereen kijkt tv of dat programma. Zonder dit topic had ik ook van niks geweten.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-22 23:04

Die staleigenaresse zag toch wel door iemand op de hoogte zijn gebracht, veel paarden mensen hebben het toch wel gevolgd

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 00:07

Volgens mij had iemand die die stal kent hier al gereageerd en gaf aan dat ze bij deze stal niet met oplichterspraktijken weg zal komen, dus die eigenaresse is kennelijk wel degelijk op de hoogte.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 00:26

Staleigenaresse is zelfs voordat Femke daar op stal kwam geïnformeerd.
Zij heeft er voor gekozen toch met haar in zee te gaan. Tja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Voor het geld hoeft ze het iig niet te laten. En het is uiteraard zo op straat gezet mocht ze afspraken niet nakomen. Echter geloof ik dat staleigenaresse aardig weg is van Femke en haar zelfs zielig vind.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 07:55

maar het is toch niet handig voor de verkoop, veel potentiele kopers haken hierom af lijkt me

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 08:14

kyrkelover schreef:
Zij heeft er voor gekozen toch met haar in zee te gaan. Tja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Voor het geld hoeft ze het iig niet te laten. En het is uiteraard zo op straat gezet mocht ze afspraken niet nakomen. Echter geloof ik dat staleigenaresse aardig weg is van Femke en haar zelfs zielig vind.

Zielig? Ik vind haar eerder psychopathisch.Ze maakt anderen zielig zonder gewetensbezwaar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 10:05

Oplichters zijn vaak ook extreem goed in manipuleren en schuldgevoel aan praten daarom zijn het ook oplichters van beroep :')

Alleen mensen blijven daar altijd intrappen zij heeft duidelijk 2 gezichten en kan heel lief en zogenaamd meelevend zijn als het moet. Maar daarachter schuilt iemand zonder schuldgevoel en een verslaving namelijk snel geld verdienen.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:38

kyrkelover schreef:

Dit bericht ga ik even ontkrachten.
Ik ken de staleigenaar. Die heeft er overigens inmiddels wel voor gezorgd dat er eentje terug betaald is. Nu de rest nog. (zal lastig worden ben ik bang, maar ze zit er bovenop!)
Als ze eenmaal opgepakt wordt, kunnen de mensen die nog geld van haar krijgen voorlopig naar de centen fluiten.
Overigens is het nederlands recht een slappe hap. Paar uurtjes dienstverlening en ze kan weer verder. Ze kan beter opgepakt worden in Spanje. ( daar zijn ze wat strenger)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:39

kyrkelover schreef:
Paarden die ze momenteel adverteert zijn niet van haar.
Zwarte staat daar in training en wordt verkocht voor anderen en de schimmels is van stal eigenaresse.

Ook niet waar.
Die schimmel is NIET van de staleigenaar

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 12:41

Kinke schreef:
toch wel bijzonder. Ze was toch begonnen met het terugbetalen van gedupeerden? Benieuwd hoe dat dan is afgelopen

Klopt, het is er tot nu toe helaas nog maar 1 die is terugbetaald.
Nu de overige 7 nog.... (van wat ik weet en bewijzen van heb gekregen)
Dat zijn mensen in canada, duitsland, nederland, finland , denemarken. (waar ik contact mee heb)
Eentje in Nederland is inmiddels terugbetaald.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:20

Maar niet iedereen koopt ongezien een paard. Deze paarden in Nederland daar moeten toch mensen naar gaan kijken? Hoe wil ze het dan spelen? Misschien doet ze handel en tussendoor een oplichting?

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 13:35

nombrado schreef:
kyrkelover schreef:

Dit bericht ga ik even ontkrachten.
Ik ken de staleigenaar. Die heeft er overigens inmiddels wel voor gezorgd dat er eentje terug betaald is. Nu de rest nog. (zal lastig worden ben ik bang, maar ze zit er bovenop!)
Als ze eenmaal opgepakt wordt, kunnen de mensen die nog geld van haar krijgen voorlopig naar de centen fluiten.
Overigens is het nederlands recht een slappe hap. Paar uurtjes dienstverlening en ze kan weer verder. Ze kan beter opgepakt worden in Spanje. ( daar zijn ze wat strenger)

Dit is toch niet te geloven allemaal. Hoe lang kan zij nog doorgaan met mensen te laten betalen voor een paard wat ze niet krijgen? Ik heb het altijd zo gedaan, paard wordt geleverd en cash betaald door mij. Alleen de laatste, dat was met Kerstmis waardoor ik niet naar de bank kon en toen hebben ze hem gebracht zonder eerst betaald te worden, maar mijn pensionhouder stond toen garant voor me. Vertrouwen komt te voet maar vertrekt te paard! Deze vrouw vergooit zo haar hele toekomst.En inderdaad is Nederland ontzettend slap met straffen en meestal wordt de dader beter beschermd dan het slachtoffer.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:03

Wat erg! En ook Thijs even aanrijden, echt wat voor persoon doet dat nou? Glashard gaan liegen, echt die vrouw doet alsof ze schuldbewust is maar in werkelijkheid is ze dat gewoon niet. Echt zielig voor alle slachtoffers. En een beetje naar feestjes gaan, als je dat er mee doet zit je al verder verkeerd dan ik dacht.
Laatst bijgewerkt door ElfBeau_067 op 30-12-22 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 14:04

Zonnetje81 schreef:
Maar niet iedereen koopt ongezien een paard. Deze paarden in Nederland daar moeten toch mensen naar gaan kijken? Hoe wil ze het dan spelen? Misschien doet ze handel en tussendoor een oplichting?

Precies.
Hier is ongezien kopen vrijwel uitgesloten.
Dus dit kan gewone handel zijn.
Niet dat ik haar dan zou vertrouwen in de waarheid over het paard.
Maar dat heb ik wel bij meer verkopers. Daar bestaat keuren dan ook voor.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-22 15:37

DuoPenotti schreef:
Zonnetje81 schreef:

Precies.
Hier is ongezien kopen vrijwel uitgesloten.
Dus dit kan gewone handel zijn.
Niet dat ik haar dan zou vertrouwen in de waarheid over het paard.
Maar dat heb ik wel bij meer verkopers. Daar bestaat keuren dan ook voor.

Zeker zijn verkopers lang niet altijd eerlijk wat betreft informatie over het paard, maar hoe dan ook krijg je dan wel een paard waarvoor je betaalt.En bij deze dame betaalde men wel maar kreeg helemaal geen paard! Dat is wel uniek zoiets.