Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kyrkelover schreef:Staleigenaresse is zelfs voordat Femke daar op stal kwam geïnformeerd.
Zij heeft er voor gekozen toch met haar in zee te gaan. Tja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Voor het geld hoeft ze het iig niet te laten. En het is uiteraard zo op straat gezet mocht ze afspraken niet nakomen. Echter geloof ik dat staleigenaresse aardig weg is van Femke en haar zelfs zielig vind.
kyrkelover schreef:Staleigenaresse is zelfs voordat Femke daar op stal kwam geïnformeerd.
Zij heeft er voor gekozen toch met haar in zee te gaan. Tja dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. Voor het geld hoeft ze het iig niet te laten. En het is uiteraard zo op straat gezet mocht ze afspraken niet nakomen. Echter geloof ik dat staleigenaresse aardig weg is van Femke en haar zelfs zielig vind.
Kinke schreef:toch wel bijzonder. Ze was toch begonnen met het terugbetalen van gedupeerden? Benieuwd hoe dat dan is afgelopen
nombrado schreef:kyrkelover schreef:Staleigenaresse is zelfs voordat Femke daar op stal kwam geïnformeerd.
Dit bericht ga ik even ontkrachten.
Ik ken de staleigenaar. Die heeft er overigens inmiddels wel voor gezorgd dat er eentje terug betaald is. Nu de rest nog. (zal lastig worden ben ik bang, maar ze zit er bovenop!)
Als ze eenmaal opgepakt wordt, kunnen de mensen die nog geld van haar krijgen voorlopig naar de centen fluiten.
Overigens is het nederlands recht een slappe hap. Paar uurtjes dienstverlening en ze kan weer verder. Ze kan beter opgepakt worden in Spanje. ( daar zijn ze wat strenger)
Zonnetje81 schreef:Maar niet iedereen koopt ongezien een paard. Deze paarden in Nederland daar moeten toch mensen naar gaan kijken? Hoe wil ze het dan spelen? Misschien doet ze handel en tussendoor een oplichting?
DuoPenotti schreef:Zonnetje81 schreef:Maar niet iedereen koopt ongezien een paard. Deze paarden in Nederland daar moeten toch mensen naar gaan kijken? Hoe wil ze het dan spelen? Misschien doet ze handel en tussendoor een oplichting?
Precies.
Hier is ongezien kopen vrijwel uitgesloten.
Dus dit kan gewone handel zijn.
Niet dat ik haar dan zou vertrouwen in de waarheid over het paard.
Maar dat heb ik wel bij meer verkopers. Daar bestaat keuren dan ook voor.