Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Pareltjes schreef:Hahahahahah.....
Triest, maar als ze karkassen maar voor 10 % aanvreten en de volgende pakken, zit je niet ver van deze opmerking af.
Meestal komen ze later terug om verder te eten. Maar vee wordt hier weg gehaald. En nee, daarmee zeg ik niet dat je het moet laten liggen.
Mindim schreef:Pareltjes schreef:Hahahahahah.....
Triest, maar als ze karkassen maar voor 10 % aanvreten en de volgende pakken, zit je niet ver van deze opmerking af.
Meestal komen ze later terug om verder te eten. Maar vee wordt hier weg gehaald. En nee, daarmee zeg ik niet dat je het moet laten liggen.
elnienjo schreef:Mindim schreef:
Ik zou er wat gif op strooien.
Pareltjes schreef:Mindim schreef:
Als dat zo is hoe komt het dan steeds dat ze 24 of 48 uur later zoveel km verderop opnieuw toeslaan?
Voelen ze zich opgejaagd? Vlug een prooi nemen, snel wat eten en verder trekken? Dat zou wederom duiden op niet normaal natuurlijk gedrag maar aangepast gedrag aan verstedelijking. Dan worden er vele malen meer slachtoffers gemaakt ( onder verkeerde doelgroep) dan was gedacht.
Van welke kant ik het ook probeer te bekijken, het sprookje van de pro-wolvers blijkt een utopie. Zoals al vaker gezegd, kwestie van tijd en er volgt afschot.
Mindim schreef:Waarom wordt er aldoor over pro wolvers gesproken hier, zitten die hier zo veel?
En afschot is nog helemaal niet aan de orde, dat mag wettelijk gezien nog niet. Dus dat momenteel als oplossing zien, gaat niet werken.
Loretta schreef:Mindim schreef:Waarom wordt er aldoor over pro wolvers gesproken hier, zitten die hier zo veel?
En afschot is nog helemaal niet aan de orde, dat mag wettelijk gezien nog niet. Dus dat momenteel als oplossing zien, gaat niet werken.
Was er maar een andere oplossing. Trouwens minder goede oplossingen zijn ook in veel gevallen niet toegestaan zoals een dichte stal op een weiland. Of hekken die wel op effectieve hoogte zijn.