Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Beetje kinderachtig om te roepen dat honderden mensen hem dood willen hebben..jemig. Ik snap dat hij graag zijn paard wil redden maar het lijkt me toch verstandig (en volwassen) om te luisteren naar wat merendeel van de dierenartsen zegt.
Suliko schreef:Elisa2 schreef:Beetje kinderachtig om te roepen dat honderden mensen hem dood willen hebben..jemig. Ik snap dat hij graag zijn paard wil redden maar het lijkt me toch verstandig (en volwassen) om te luisteren naar wat merendeel van de dierenartsen zegt.
En dan is het knap ingewikkeld dat een, met blijkbaar grote naam (maar hij wilt niet benoemen wie precies, vanwege de haters), dierenarts zegt dat hij wel te opereren is en een pijnvrij leven kan hebben. Als een expert dat zegt, dan snap ik wel dat Unas zich daar volledig aan vastklampt.
Celebi schreef:Het is altijd zo jammer dat een paard de dupe is van het gebrek aan kennis en de kunde om de juiste mensen om je heen te verzamelen..
Eerlijk, toen ik dit topic zag en het begin begon te lezen vond ik het al een vreselijk slecht plan om als onervaren eigenaar met een paard de wereld over te gaan wandelen. Daarna nog het feit dat het een hengst bleek te zijn die ik op meerdere plaatjes ook al zag dekken.. En toen las ik dat hij meerdere keren ontsnapt was, gevochten had, een tijdje kwijt was.. Nee ik vond en vind daar echt wat van en ik vroeg me af hoe lang dat goed zou gaan. En toen was daar dus die aanrijding met die auto. Het was helaas te verwachten dat het gruwelijk mis ging. Dat je dan zo'n groot podium daarmee krijgt vind ik echt zo jammer. Maar ook dat komt weer door gebrek aan kennis en kunde van anderen denk ik.
pmarena schreef:Eens met de vele vragen....![]()
Zou de kliniek in Parijs het wellicht zien als een soort publiciteits-dingetje, dat ze willen laten zien dat zij dit varkentje wel kunnen wassen...? In dat geval kan er wel wat aan de kosten gedaan worden natuurlijk.
pmarena schreef:Ik vraag me vooral heel erg af wat de beste man nu precies voor beeld heeft van het leven dat Furion de komende maanden te wachten staat.....
Utixo schreef:Op Facebook nu alleen maar positieve reacties bij het laatste bericht en je kan niet meer reageren. Heeft hij de negatieve reacties verwijderd?
Ik vraag me echt af welk zichzelf respecterend transportbedrijf dit op zich neemt. Hoe lang is de reis? Te lang, dat is zeker.
Utixo schreef:Op Facebook nu alleen maar positieve reacties bij het laatste bericht en je kan niet meer reageren. Heeft hij de negatieve reacties verwijderd?
Ik vraag me echt af welk zichzelf respecterend transportbedrijf dit op zich neemt. Hoe lang is de reis? Te lang, dat is zeker.