Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariposa11 schreef:Zoals er zondag werd opgetreden, was dat geen bescherming vd democratie.
Bescherming is niet willekeurig op mensen in slaan.
En je hebt altijd overal hooligans bij lopen, en ja die mogen opgepakt worden. Maar er zit echt iets tussen hooligans oppakken of gewoon willekeurig gaan slaan omdat ze in de weg lopen.
Electra63 schreef:Ik las net dat die arme man die zo gebeten werd door die politiehond, een fietsketting met daaraan een scherp geslepen fietsenstanddaard bij zich had en de politie bedreigde hiermee. Zijn vriend had een jonge pitbull bij zich.
Dat lijkt er inderdaad op, dat ze gezellig wilden gaan koffie drinken
Electra63 schreef:Ik las net dat die arme man die zo gebeten werd door die politiehond, een fietsketting met daaraan een scherp geslepen fietsenstanddaard bij zich had en de politie bedreigde hiermee. Zijn vriend had een jonge pitbull bij zich.
Dat lijkt er inderdaad op, dat ze gezellig wilden gaan koffie drinken
DuoPenotti schreef:Nee dat is zelden.
Het komt in Nederland maar erg weinig voor dat de politie echt te ver gaat als je het hele verhaal hoort.
Relaxed schreef:Was ook een andere man die een eigen wapenstok meehad en daarmee op de agenten mepte.. En zijn vrouw bemoeide zich ermee en liep ook met een gele paraplu te zwaaien.
Popstra schreef:DuoPenotti schreef:
Ik zei het al,
Was niet vanwege zn zweetvoeten dat hij geslagen was
Earth schreef:Relaxed schreef:Was ook een andere man die een eigen wapenstok meehad en daarmee op de agenten mepte.. En zijn vrouw bemoeide zich ermee en liep ook met een gele paraplu te zwaaien.
Ja zij kopte nog een ME busje. Dat vond ik wel heftige beelden, omdat ze een douw kreeg. Dus dat was niet nodig. Maar goed, ik weet niet wat daar aan vooraf ging.