Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:
k_m schreef:Ik snap wel dat het nu meer uitgesmeerd wordt. Dat zijn geen paarden van 10 duizend euro maar eerder het 10 voudige. Buiten dat het heel sneu is dat ze er aan sterven, is dit financieel ook wel een stuk meer als het echt binnen die dure paarden rond begint te gaan.
k_m schreef:Ja maar daar heb je niet dezelfde voor terug. Die paarden lopen ook prijzengeld in de weekends, als je dan terug met een nieuwe kan starten duurt het gewoon veel langer.. Is bij die mensen geen hobby meer maar echt werk en inkomen.
speurneusc schreef:oh dus dan maakt het niks uit?k_m schreef:Ik snap wel dat het nu meer uitgesmeerd wordt. Dat zijn geen paarden van 10 duizend euro maar eerder het 10 voudige. Buiten dat het heel sneu is dat ze er aan sterven, is dit financieel ook wel een stuk meer als het echt binnen die dure paarden rond begint te gaan.
die zullen ook best wel naar waarde dik verzekerd zijn.
speurneusc schreef:k_m schreef:Ik snap wel dat het nu meer uitgesmeerd wordt. Dat zijn geen paarden van 10 duizend euro maar eerder het 10 voudige. Buiten dat het heel sneu is dat ze er aan sterven, is dit financieel ook wel een stuk meer als het echt binnen die dure paarden rond begint te gaan.
Popstra schreef:speurneusc schreef:oh dus dan maakt het niks uit?
Heb je enig idee hoe zuur het is wanneer je naar een belangrijke wedstrijd of wedstrijden toe traint en heel je ziel en zaligheid daar aan op offert en daar echt letterlijk en figuurlijk offers voor maakt en dan zoiets gebeurt en je je beste paard daar aan kwijt raakt!?
Dat kan geen een vergoeding, hoe hoog die ook is goed maken.
imaudy schreef:Zijn de paarden van de bokkers allemaal al onderweg? Spannend hoor!