Zo ja begrijp ik je vraag niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Penotti schreef:Ik vind Bianca vaak fijne stukjes hebben maar nu vind ik het duidelijk een stuk dat je ook weet dat zij er de centen mee verdient.
rien10 schreef:_Penotti schreef:Bedoel je mij of?
Ja. Ik had je opmerking beter even kunnen quoten.
_Penotti schreef:Ik vind Bianca vaak fijne stukjes hebben maar nu vind ik het duidelijk een stuk dat je ook weet dat zij er de centen mee verdient.
Citaat:En hoe moet dat als die topsporters naar een EK, WK, OS of andere internationale wedstrijd in zo een land gaan? Dan hoor je er namelijk niemand over,
Citaat:De cross was grotendeels in de schaduw van het bos.
Citaat:Bovendien valt het rijden de hitte best mee, door de rijwind die er ontstaat door de snelheid.
Citaat:Na het rijden worden de paarden direct gekoeld met koud water om de lichaamstemperatuur en hartslag binnen veilige waarden te houden.
Citaat:De finish van een cross is haast te vergelijken met een pitstop in de autosport.
Citaat:Aan alle kanten mensen om het paard heen om het paard zo goed en snel mogelijk te laten herstellen
Citaat:Ik trainde ook geen paarden na een uur of 12, omdat ik het dan zelf onprettig vond.
Popstra schreef:Ook zie ik in reactie dat de paarden onder uiterst goed management staan kwa verzorging rond en op de wedstrijd. En dat dit eigenlijk al genoeg zegt over het feit dat zonder dit management het paard het niet aan kan onder deze omstandigheden op hoog niveau te presteren.
.
_Penotti schreef:Sommige dingen zijn ook nog wel verdedigbaar vind ik dan, begrijp ik dan ook wel.
Dit niet.
SusanH schreef:Wil toch even reageren nog op de post van Popstra. Logisch dat er goed management op staat. Zelfde geldt voor een menselijke topsporter. Als die niet alles op orde heeft kan hij/zij ook niet op de toppen van zijn/haar kunnen presteren. Deze paarden zijn ook gewend om op hoog niveau te presteren. Dat kan omdat het management er om heen goed voor elkaar is.
Popstra schreef:Dat het paard direct gekoeld MOET worden om de lichaams temperatuur hartslag binnen de normen te krijgen