Citaat:Op het begin werd toch echt wel gezegd dat dit eigenlijk wel mooi is
Het mooi sloeg op de discussie, is nu al een paar keer uitgelegd
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Gini schreef:
Waarom vind je ethiek hypocriet? Het is nu eenmaal zo dat mensen normen en waarden hebben. Dat is niet iets wat objectief zwart-wit is, maar is meer een subjectief gegeven. Als veel mensen iets niet goed vinden, dan is het niet goed. Als veel mensen iets goed vinden, dan is het goed.
De oude Grieken vonden homoseksualiteit dik oké. Heel leuk! Maar tegelijkertijd vonden ze mannen die seks hadden met tienerjongens ook dik oké. En dat vinden we nu toch heel wat minder leuk.
Het enige verschil? Een veranderde ethiek, een andere cultuur.
Zeer regelmatig worden die normen in vraag gesteld en bijgewerkt, maar om het dan maar hypocriet te noemen, dat is gewoon kwetsend.
Ik wil verontwaardigd zijn wanneer een man zijn ding in een paard steekt, zonder daarom meteen een hypocriet genoemd te worden.
Het verontwaardigd zijn is niet hypocriet. Het niet naar je eigen handelen durven kijken of dat dan allemaal wel OK is is hypocriet
Qimm schreef:Citaat:Op het begin werd toch echt wel gezegd dat dit eigenlijk wel mooi is
Het mooi sloeg op de discussie, is nu al een paar keer uitgelegd
Citaat:Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Paard zal er sowieso weinig last van hebben gehad, maar als het dier toestemming gaf is het geen verkrachting, hooguit bestialiteit (waarvan ik vermoed dat het in Australië ook verboden is). Laat ze maar bewijzen dat het dier het niet wilde, ze kan nooit ontkennen dat ze toestemming heeft gegeven.
Arabier schreef:Mensen hier zijn echt niet helemaal goed.
Doe is effe normaalMooi hoor een paard dat verkracht word. PRACHTIG.
NOT! Doe even normaal echt ga naar psychiater ofzo en ja ik ben misschien grof nu maar echt ik vind dit niet normaal.
Joe ga echt dit topic niet meer bezoeken word echt gek
Amber_anne schreef:Als het is met alle sexuele handelingen dan zou je kunnen zeggen dat iemand die rijdt en daar klaar van zou komen niet meer zou mogen rijden van mensen hier. Maar waarom niet? Omdat het een seksuele betekenis heeft? Want het rijden zelf is geen probleem toch?
DezeNaam schreef:rainbow8 wat een reactie zeg. Je vragen stellen bij het IQ van de meeste bokkers terwijl de meeste hier gewoon een normale discussie hebben zonder elkaar aan te vallen?Met inhoudelijke posts en onderbouwingen...
Zie de meeste mensen hier niet zeggen dat het goed is, enkel in twijfel trekken hoe goed het rijden dan eigenlijk wel is in principe. Want dat is wel normaal. Terwijl er genoeg paarden zijn zoals jouw merrie die allerlei 'vervelend gedrag' vertonen onder het zadel, in sommige gevallen wordt dat vriendelijk opgelost door het paard medisch te laten controleren maar in vele gevallen wordt het problematisch gedrag er gewoon uitgeslagen, want paard moet zich niet aanstellen.
Vjestagirl schreef:Wie weet laat jouw buurvrouw haar chihuahua wel iedere dag een pot pindakaas van d'r vagina af likken. Je hebt geen flauw idee wat er achter gesloten deuren gebeurd, maar zolang t dier er geen last van ondervindt...
Kinke schreef:Interessante vragen, ik denk dat voor de meesten geldt dat wanneer een handeling met seksuele intentie wordt uitgevoerd, men dit niet ok vindt.
Ik keur het ook af want er is geen sprake van een gelijkwaardige situatie, het dier geeft geen toestemming. Maar....dat vind ik ook van ki, ik denk dat een paard meer voelt van een arm in haar dan wanneer een man zijn leuter erin steekt. Ik zal mijn paarden dus nooit via ki laten bevruchten, in mijn ogen moeten ze de keuze hebben of ze dit willen.
Choce schreef:Vjestagirl schreef:Wie weet laat jouw buurvrouw haar chihuahua wel iedere dag een pot pindakaas van d'r vagina af likken. Je hebt geen flauw idee wat er achter gesloten deuren gebeurd, maar zolang t dier er geen last van ondervindt...
En als je het woord chihuahua met peuter vervangt? Vind je het dan nog steeds kunnen? En zo ja/nee, waarom wel/niet?
sflj schreef:Choce schreef:
En als je het woord chihuahua met peuter vervangt? Vind je het dan nog steeds kunnen? En zo ja/nee, waarom wel/niet?
Omdat pindakaas slecht is voor peuters?
Ik denk dat je het brein van een chihuahua niet met dat van een mens kunt vergelijken.
dromertje2 schreef:Misschien moet je daar een appart topic over openen want hier gaat het niet over koeien melken.
sflj schreef:Net zoals ze de keuze hebben om al dan niet bereden te worden?
Of geslacht?
Choce schreef:Vjestagirl schreef:Wie weet laat jouw buurvrouw haar chihuahua wel iedere dag een pot pindakaas van d'r vagina af likken. Je hebt geen flauw idee wat er achter gesloten deuren gebeurd, maar zolang t dier er geen last van ondervindt...