Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XLeandrosX schreef:Ik kijk geregeld of er nieuws is. Ik hoop dat ze stapjes vooruit blijft maken.
Ik was vandaag aan het lezen en mijn zoon vroeg: wat doe je? Ik heb hem verteld wat er gebeurd is. Ik had een kaart gevonden die ik erg mooi vond. Hij had nog iets passends erbij gedaan...... het is op de post. We duimen hier verder voor Linge en voor jullie.
pimaude schreef:ach, veel sterkte voor deze meid en je gezin annebe!
ik vind het lastig te begrijpen in welke situatie het meisje zich nu bevind.. hoe kan ze bijvoorbeeld reageren op het lampje terwijl ze buiten bewustzijn is?
veel sterkte!!
Percy schreef:Nouri heeft hersenschade door zuurstofgebrek, dat is bij Linge gelukkig niet het geval.
.
safina schreef:Percy schreef:Ben ik met je eens, ik vond de vergelijking met Nouri alleen niet zo prettig. Over zijn toestand is veel meer bekend, om dan min of meer van hetzelfde uit te gaan vond ik niet zo passend.
Ben ik helemaal met je eens.
Lienek schreef:Weetje ik reageer wel helemaal niet. Ik leef alleen ontzettend mee. En ik maak nergens een vergelijking alleen dat zowel mijn vriend en ik beide de hele tijd meeleven met mensen die we niet eens kennen... maar als ik niet eens mag melden dan ontstip ik dit topic.