Ja zeker heb van het weekend seizoen 1 en 2 weer gekeken. Nu aflevering 5 van dit seizoen. Ik irriteerde mij ook echt aan die hoefijzers en veel verschillende rassen. Die bles is inderdaad geschilderd. Ik kijk hem in het Nederlands. Maar daar is de stem van Mia door iemand anders ingesproken super jammer.
nee hoor, ben je niet de enige. Al helemaal in combinatie met acteurs die duidelijk voor de serie nooit op een paard gezeten hebben.
Misschien ook leuk zijn de stormwind films op video land.Moet zeggen deze films zitten wel beter in elkaar dan vrije teugels.Wel weer een erg hoog Penny gehalte
Ik heb net Mystic op Netflix gekeken. Ook een leuke paardenserie Van een nieuw seizoen free rein heb ik niks gehoord, hoop dat die wel komt
Ah daar heb ik op YouTube volgens mij iets over voorbij zien komen bij ThisEsme. Leuk dat ie op Netflix staat nu, die zal ik ook eens kijken.Volgens Wikipedia komt er geen nieuw seizoen van Free Rein meer "In January 2021, cast member Céline Buckens confirmed that the series had concluded."