Chasingmood schreef:Laten wij dit ene plaatje wat hoogstwaarschijnlijk op een volwassene is gebaseerd geloven
De meeste 12 jarigen zijn nog geen 1.73, dus blijkbaar was deze 12 jarige sowieso vrij snel voor haar leeftijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Chasingmood schreef:ik verbaas me over wat mensen hier nog een keurig gewicht vinden
70kg voor een 12 jarige van 173? dat vind ik zwaar hoor
Volgens mij raken we inderdaad veel te veel gewend aan een paar kilotjes teveel
Of we overdrijven gewoon graag:
[ Afbeelding ]
MBosch_92 schreef:BMI is al een tijdje een achterhaald iets. Ik zou bijna overgewicht hebben volgens het BMI kaartje terwijl mijn vetpercentage normaliter tussen de 19/18% ligt. Nu ligt mijn percentage vet hoger dan dat en ga ik er ontzettend mijn best voor doen dit weer naar de 18% te krijgen. En stap ik in tussentijd max 1/2 keer per week 20 minuten op mijn paard.
Ik ben 1.70, 24 jaar en weeg zo'n 70 kilo waarvan dus 12/13 kilo vet is. Lager in vet% is gewoonweg ongezond dus ik zou op een paard van 450/500 kilo krap aan passen wanneer je 15% gewicht incluus tuig aanhoud.
Moeilijk hoor....
happy2014 schreef:nou idd!! ik heb geloof ik een vetpercentage van 35% ofzo ( bij een normaal gezond gewicht). Volgens mij is tussen de 25-30% acceptabel. Waarom dat van mij zo hoog is, geen idee, ik sport behoorlijk veel, heb een gezond gewicht etc, denk dat het misschien ook een stukje genetisch is ofzo. Anyway, 18% is echt niet hoog hoor!
Janine1990 schreef:happy2014 schreef:nou idd!! ik heb geloof ik een vetpercentage van 35% ofzo ( bij een normaal gezond gewicht). Volgens mij is tussen de 25-30% acceptabel. Waarom dat van mij zo hoog is, geen idee, ik sport behoorlijk veel, heb een gezond gewicht etc, denk dat het misschien ook een stukje genetisch is ofzo. Anyway, 18% is echt niet hoog hoor!
Dat zegt ze niet hoor! Ze zegt niet dat ze een hoog vetpercentage heeft.... Ze zegt dat ze volgens het BMI bijna overgewicht heeft, terwijl haar vetpercentage zo laag ligt.
Ik gok dat ze veel in de sportschool zit. Want die 1/2 keer per week paardrijden kan het niet van komen