Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popke schreef:Chris, kun je ook iets zeggen over de kosten buiten het inschrijfgeld? Zo lees ik bijv. dat ieder team ook iets moet bijdrage voor het goede doel. Dat komt ook bovenop het inschrijfgeld evenals je outfit, zadel enz. en je vliegticket?
En iedereen kan gebruik maken van de noodknop mocht er medische hulp nodig zijn. Maar stel dat iemand niet meer in staat is om de knop te gebruiken. Wordt diegene dan wel gezocht als er een bepaalde tijd geen beweging meer te zien is via de GPS tracker?
Hilli schreef:Maar wat zou je dan thuis niet willen zien? Natuurlijk weet je dat iets foute boel is als een stipje langdurig stil staat op de kaart, maar het is nou niet dat je live-beelden hebt bij het stipje. Met andere woorden: als iemand z'n nek breekt en gruwelijk bloedt, dan zien wij alleen een stilstaande stip en geen ruiter die er verschrikkelijk slecht aan toe is.
Is het ooit nodig geweest om een ruiter met een helikopter op te halen ergens?
Hilli schreef:Moet je eigenlijk extra of speciaal verzekerd zijn als je meedoet aan de MD?
(Ik heb ooit een stage gedaan in een zeer afgelegen deel van Borneo en had toen wel een extra verzekering - bij zeer ernstige dingen kon er dan een helikopter komen i.p.v. weer 3-4 dagen de rivier op in een kano om bij een soort bewoonde wereld te komen)
Nickyyyy schreef:Zou je mijn vraag ook misschien nog willen beantwoorden? Waarschijnlijk heb je eroverheen gelezen![]()
Ik was benieuwd hoe dat gaat als je in de nacht op de steppe overnacht. Hoe doe je dat met je paard?