Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:13

cynthiar schreef:
Op het AD stond dat ze haar verzorgpony aan vriendinnen wilde laten zien. Maar haar ouders hadden de trailer meegenomen, dus nam ze maar de trein.

Vind het een beetje een vreemd verhaal. Alsof als de trailer er wel had gestaan ze wel weg gekund had?

Als je een verzorg pony hebt hebben je ouders meestal geen trailer denk ik. :)

Klein beetje een grote duim denk ik dat meisje :')
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 09-06-15 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:14

Kiki1995 schreef:
Geen idee of deze al gepost was, maar hier is het filmpje van het meisje met haar pony!
http://www.dumpert.nl/mediabase/6660320 ... arden.html

You're the real MVP _O- Bedankt voor de link.

Opgezadeld en alles...en dat meisje dat erbij staat, besluit hem maar gewoon te aaien alsof je iedere dag naast een pony in de trein staat.

Ach, all's well that ends well. Ik heb bij lange na niet zulke sterke verhalen van toen ik 12 was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:18

Hoe bedenk je het? Asociaal en hartstikke gevaarlijk. :n. Als het de verzorgster van mijn pony zou zijn geweest zou ze nooit meer terug hoeven te komen.

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:20

NatasjavE schreef:
mariska_YeDo schreef:
He die pony ken ik volgensmij _O- dat is ook een lobke, bruine shet met precies dezelfde aftekeningen en wat achterstallig onderhoud.. Pony staat omgeving sneek. Kan niet missen haha :=

Wahahaha....ken je het meisje ook?

Hij is alleen niet bruin maar vos....echt dezelfde?

Nee, ken het meisje niet.. Kans is groot dat het dezelfde is. Kleur en aftekeningen zijn ook hetzelfde :p

Marizi

Re: Meisje neemt verzorgpony mee in trein bij Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:25

Ergens wel grappig ja..... omdat het goed afgelopen is..
Hoe had men gereageerd als de pony zeer ernstig verwond was geraakt..?

Het is beslist een bezienswaardigheid in ieder geval :') Wel 'kak' als je net in die trein zit.. Het aroma komt je tegemoet, zodra je de deurtjes open doet :')

Oef, ik kan me er niet eens een voorstelling van maken hoe boos de eigenaar wel niet moet zijn, ervan uitgaande dat het 'ontvoerd' statement klopt. Dat meisje kon dan voor haar eigen veiligheid maar beter zorgen dat ze haar gezicht nooit meer op mijn erf liet zien 8)7

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:33

Is dat meisje wat hem aait in het filmpje niet degene die hier al op een van de eerste pagina's een foto had geplaatst?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:42

Dat meisje dat erbij stond en het paardje aaide is anders wel mooi rustig gebleven en besloot een rustig gesprek aan te gaan met het meisje en de pony zo goed als kan gerust te stellen. Boos/chagrijnig doen helpt op zo'n moment voor zo'n paardje echt niet hoor, dus volgens mij heeft ze dat prima gedaan.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:44

Geniaal! Dan heb je wel lef en aan creatief denken ontbreekt het ook niet!!! Als eigenaar zou ik woest zijn. Maar als ze die ponny ooit nog willen verkopen kan er wel trein mak in de advertentie wel weer meer waarde en zeker nu hij bner is hahaha

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:47

Maar uit dat gesprek lijkt het net alsof ze vaker met paard in de trein gaat aangezien ze al weet dat ie gek gaat doen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:52

Wat een verhaal. Ik denk omdat alles nu goed is afgelopen dat ze er achteraf wel mee kunnen lachen, als in "weet je toen nog toen we die verzorgster hadden die...", maar ik kan me ook voorstellen dat je op het moment zelf er minder de humor van inziet als iemand met je pony op de trein is gaan zitten. Ik probeer ook mijn best te doen om terug te gaan in de tijd, maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat ik op 12-jarige leeftijd nog zo weinig over mijn acties nadacht. Misschien nog niet als een echte volwassene, maar dat zoiets niet kon wist ik toch wel. Vraag me echt af wat dat meisje bij zichzelf dacht, en of ze nu verzorgster af is of niet :D .

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:04

Haha ik ben op m'n 10e met mijn shetlander het overdekte winkelcentrum door gegaan omdat dat een shortcut naar de snackbar was waar ik mijn chocolade milkshake deelde met haar. :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:05

Dat meisje dat erbij staat is mijn vriendin die erbij was

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:07

Pony staat bij mij in het dorp, kom ik achter :')
Ze laten de pony al jaren verzorgen door jonge meisjes, maar dit is toch wel wat nieuws haha.

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 23:41

Waarom heb ik vanochtend niet de trein genomen. :') ik dacht nog; zal ik met de trein? Nee [naam], bus is goedkoper.

Anders had ik dit mooi live kunnen zien. :')

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 02:35

KoudbloedKim schreef:
Die van mij zou het ook zo doen als ze door de deuren zou passen. _O-

Vermoed dat dan de trein kapot is.
Ik denk dat ze niet over de gevolgen heeft nagedacht. Misschien wilde ze hem redden of aan vriendinnen laten zien. En dit was voor haar de beste methode. Ik denk wel dat ze ongelovelijk op haar lazer heeft gehad. Ik kon een paar gefronste wenkbrauwen niet onder controle krijgen. Entis godzijdank goed gegaan.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:02

Ja een mens mag er niet bij nadenken als die pony in paniek was geslagen. Een trein stop je niet in 1,2,3. Achteraf als het goed is afgelopen kan je er misschien om lachen maar het moment zelf is het echt alles behalve grappig.

Als dat mijn dochter was, zou die echt de wind meer dan van voren krijgen en waarschijnlijk voor een jaar huisarrest.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:34

Ik kan er wel om lachen. Als een 12 jarige het met mijn paard zou doen zou ik er wel een gesprekje over hebben, maar dit vind ik minder erg dan een 16 jarige die toch gaat sprngen als jij het verboden hebt. Tuurlijk kan zoiets gevaarlijk zijn maar het heeft ook humor. Paard is in ieder geval beroemd. Ik zie het als naieve actie van het meisje dat geen kwaad in de zin had.

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 08:56

hahahah geweldig _O- _O-
staat op mijn bucketlijst :Y)

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:13

Ik moest ook wel erg lachen. Ik zie nu een filmpje op Facebook dat het meisje in de trein staat. Alleen er is iemand bij, die volgens mij echt geen 12 jaar is! Hij staat op de pagina vkmag. En dat die man zegt dat die pony niet groter is dan een grote hond.... Vind de pony anders nog aardig groot :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:19

AfricanLady schreef:
Dat meisje dat erbij staat is mijn vriendin die erbij was

AfricanLady schreef:
Mijn vriendin die heeft even met haar gepraat en is ook te zien in het filmpje waar ze erbij staat.

Het meisje verteld dat ze HAAR PONY wou laten zien aan haar vrienden omdat ze niet naar haar toe konden gaan.
En dat haar moeder haar trailer was uitgeleend zodat ze niet met de trailer konden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 11:29

JudArthos schreef:
Nog een goede reden, paarden zijn toch net een tikje groter en zwaarder dan honden :+

Denk je echt dat die 200kg iets uitmaakt op een treinstel van, pak 'm beet, 100 ton?

Amelandfreak schreef:
ladymypony schreef:
mijn pony schrik opzich nergens van en honden poepen ook haha ze is even groot als mijn hond zou ik met haar op de trijn kunnen ? _O-

Vergeet niet dat pony's geen zindelijkheidstraining hebben gehad. Een plassend paard in de trein lijkt me ook geen pretje.... :=

Oh, dus als ik mijn paard zindelijk maak (ja, ik ken zindelijke paarden) dan zou ik gerust met mijn paard op de trein kunnen stappen? Die van mij gaat heel geïnteresseerd om zich heen staan kijken. Die raakt niet in paniek van landende hetelucht ballonnen, overvliegende Appache- en Chinook heli's en zelfs een Boeing 747 op 70mtr hoogte is geen reden om het op een lopen te zetten, dus ik zie geen reden waarom ze die trein wel af zou breken.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 12:41

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:07

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:09

Nieuwe hype neem je pony mee in de trein :D

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 13:14

Hylkje schreef:
Nieuwe hype neem je pony mee in de trein :D

En dan binnenkort een nieuwe OV speciaal voor je pony :')