Ahh heb erg leuke ideeën!! Nou nog uitvoeren! Haha
bora
Geplaatst: 16-03-15 20:25
Jong te paard, oud te voet. (Wie in zijn jonge jaren verkwistend is, moet op zijn oude dag zuinig zijn) -Een redelijk jong kind dat wel beetje ervaring heeft en blijft zitten op een pony/paard, daarnaast iemand op leeftijd of gewoon een volwassene.
Anoniem
Geplaatst: 16-03-15 20:56
Heerlijke foto's komen er al voorbij! Samen met Mahlika en verzorgster Elmi hebben wij ook even meegedaan, want we zijn wel in voor een grap
'Honger als een paard hebben'
'Witte paarden hebben veel stro nodig.' (kuil... )
'Hij zoekt zijn paard en hij zit erop.' (Zij zoekt haar paard en ze zit erop)
En ik zie dat er wel meer bokkers zijn die zich niet aan de 'maximaal 3 foto'regel houden, dus we gaan gewoon door
'Je hebt werkpaarden en luxepaarden'
'Men kan een paard wel naar het water trekken, maar niet dwingen dat het drinkt'
Thanks Natasja En Aleenah ik eerst ook, maar zie dat het niet nodig is geloof ik. Als dat wel zo is doen mijn onderste drie toch mee voor spek en bonen ? Wat mij betreft!
M_D_H
Geplaatst: 16-03-15 21:52
WildWings schreef:
Thanks Natasja En Aleenah ik eerst ook, maar zie dat het niet nodig is geloof ik. Als dat wel zo is doen mijn onderste drie toch mee voor spek en bonen ? Wat mij betreft!
Die heb je toch gemaakt met je bijrijdster? Dan heb je nog steeds 3 foto's p.p.
WinSel
Geplaatst: 16-03-15 21:54
Wat een hilarisch topic !! Zitten echt hele leuke foto's bij
LadyMadonna
Geplaatst: 16-03-15 22:06
Ik ken echt de helft van de uitdrukkingen niet
Uit het archief... "Trekken (mwah, duwen ) aan een dood paard"
Erg getwijfeld aangezien de pony inmiddels overleden is, dus beetje dubbel
Ik zag al foto's voorbij komen op fb. Wel een leuk idee hier op bokt. Alleen komt 1 April wel heel erg dicht in de buurt , mocht dat zo zijn dan is het wel een goede stunt. van sommige foto's moest ik wel erg hard om lachen. Ik ben benieuwd.
pien_2010
Geplaatst: 17-03-15 10:32
LadyMadonna . Bedankt dat je deze toch wel hele hilarische foto met ons wil delen. Ik geniet erg van dit topic met al die foto's.
Anoniem
Geplaatst: 17-03-15 11:10
Agossie schreef:
Volgende week heb ik ook wel tijd. Even kijken wanneer het best uitkomt dan!
Leuk leuk leuk! Ik pb je morgen ofzo even met datums dat ik kan, kijken of we een dag kunnen prikken