Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geeft wel een randje niveau aan. En weet je? Ik maak me ook zorgen over mijn paard. Hier is hij ook in de buurt (geweest?). Twee weken terug is er ingebroken bij ons op stal, het eerste wat ik deed was mijn paard checken aan de achterkant.
En touwen!!!! Omg!!! Misschien wou hij dat wel gebruiken op mijn paard! Wauw!
ariannexrich schreef:Maar wat ik totaal niet snap dat de politie die man niet heeft opgepakt terwijl die welke scherpe voorwerpen bij zich had, stel voor dat dit de paardenmishanderlaar is die al tijden bezig is? Dan hadden ze hem kunnen pakken als het hem was politie hier in Nederland doet nooit iets
JackyCS schreef:Ik vraag me eigenlijk we af wat de eigenaren van de witte pony als commentaar hebben...!?
Ik zou dit niet accepteren als iemand dit mijn paard flikt en hem dan ook verdorie nog laten lopen ook.
Dan was ik wel op hogen poten naar de politie gegaan, ook al schiet ik daar niks mee op.
Waves schreef:Robin_S schreef:Wat ik mis in dit hele verhaal, is de reactie van de eigenaar van de pony.
Misschien heeft die geen zin om te reageren? Niet iedereen wil met zn kop in de media.
geerke schreef:misschien moet het wetboek van strafrecht...waarvan het grootste gedeelte bestaat uit wetten van meer dan 100 jaar oud...eens op de schop?

geerke schreef:Albert schreef:Misschien moet Britt eens het wetboek van strafvordering doorlezen voordat ze roeptoetert wat de politie wel of niet zou moeten doen....
misschien moet het wetboek van strafrecht...waarvan het grootste gedeelte bestaat uit wetten van meer dan 100 jaar oud...eens op de schop?
Keet schreef:Denk dat 99% van de bevolking wel eens roept dat de Politie het anders zou moeten doen of het niet goed doet
Britt komt alleen wat sneller op tv dan die 99% waardoor het miss meer opvalt. Maar ze probeert er wel zoveel mogelijk aan te doen om het onder de aandacht te brengen en dat vind ik super van haar
geerke schreef:Keet schreef:Denk dat 99% van de bevolking wel eens roept dat de Politie het anders zou moeten doen of het niet goed doet
Britt komt alleen wat sneller op tv dan die 99% waardoor het miss meer opvalt. Maar ze probeert er wel zoveel mogelijk aan te doen om het onder de aandacht te brengen en dat vind ik super van haar
vind jij de straffen voor dierenmishandeling/verwaarlozing dan hoog?
en denk dat veel mensen uit NL dat met regelmaat wel eens denkt/uitspreekt.