Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bekapping schreef:Helaas is Wedford weer kreupel geworden omdat men het nodig vond dat hij bij de ondelinge wedstrijdjes mee moest doen.Ook heeft hij een luchtweg infectie opgelopen door de bedompte stal waar hij in stond en door het beschimmelde hooi dat we moesten voeren
Sientje schreef:Bekapping schreef:Helaas is Wedford weer kreupel geworden omdat men het nodig vond dat hij bij de ondelinge wedstrijdjes mee moest doen.Ook heeft hij een luchtweg infectie opgelopen door de bedompte stal waar hij in stond en door het beschimmelde hooi dat we moesten voeren
Ik hoop dat daar foto's van zijn gemaakt? Denk dat de donateurs daar wel belangstelling voor zouden kunnen hebben
Bekapping schreef:Daarom wil ik ook zo graag dat iemand bij Manege de Jong in Aalsmeer een oogje in het zeil houdt dat die arme Wedford niet weer bereden gaat worden
Bekapping schreef:heb niet het idee dat een manegehouder zich druk gaat maken wat een privépersoon met zijn paard gaat doen.Wedford gaat geen manegelessen lopen
Bekapping schreef:Weet je dat zeker dat je korting op het stalgeld kunt krijgen? Want dan ga ik zeker contact opnemen
Bekapping schreef:Stichting Paardenopvang Amsterdam sluit definitief! Sinds een aantal weken na het opstappen van oud bestuurders en met achterlating van 20 paarden kippen varkens en geiten,hebben vrijwilligers het heft in handen genomen en contact gezocht met de Dierenbescherming afdeling Amsterdam.Nadat er ook werd geconstateerd dat er een flinke schuld was werd het duidelijk dat Stichting Paardenopvang Amsterdam op zou houden te bestaan er voor de paarden zo snel mogelijk een andere plek gezocht moest worden.Er is door diverse instanties,maar ook zeker de vrijwilligers die het al die tijd draaiende hebben gehouden zeer hard gewerkt,en alle dieren hebben een goede plek gekregen