Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Weer die stomme 'paarden van staal'.
noorhermans1 schreef:Maartje1990 schreef:hoppa, weer een compleet reclamespotje voor: trainingsapparatuur, paardenvervoer en huiden en vachten. Waarvan mij van dat laatste compleet onduidelijk is wat dat in een paardenprogramma doet. De overgangen zijn ook verschrikkelijk! Gelukkig is m'n chocomel lekker
En de luxe stal, ik weet dat de sebo zadelkamers heel mooi zijn maar op de stallen worden bijna alleen maar zadelkamers geshowed en ook als er iemand over praat..
En wat heeft die vertiplant nou weer met paarden te maken?
Maartje1990 schreef:Enige wat ze veranderd hebben is ipv wijn naar water. En Misschien een heel klein tikje minder die presentator aan het werk. Maar zou vandaag niet ook die paardenmakelaar weer komen?
Suzan_bobar schreef:Maartje1990 schreef:Enige wat ze veranderd hebben is ipv wijn naar water. En Misschien een heel klein tikje minder die presentator aan het werk. Maar zou vandaag niet ook die paardenmakelaar weer komen?
zal zij ook ontslagen zijn?? Of zal ze zo slim zijn om niet meer mee te werken na de eerste aflevering?? Ik zou ook niet met zo een slecht programma geasocieerd willen worden.
huh...