Jannepauli schreef:Karma anyone?
Nee dank je, een kopje thee graag.
Heel jammer dit, want ze zaten op de goede weg. En ik was benieuwd naar de nieuwe kur.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Hoe kan hij nou een schiefel op zijn dijbeen hebben?
josje4 schreef:Krijg er kippenvel van..
Ik ga niet speculeren wat er gebeurt is/ kan zijn.
Iedere paarden eigenaar weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit.
Maar het verhaal rond totilas wordt steeds triester...
lizzy1 schreef:Het is toch wat he! Zonde van het paard. Zover ik weet heeft Edward nog nooit afgemeld met Toot.
fourseasons schreef:Zonde... Nu kunnen ze al die misgunners geen lesje leren... Ook grappig dat iedereen die documentaire als de waarheid ziet. De enige verstandige is edward, want die houd tenminste zijn mond.
dushishoeve schreef:na die docu ben ik echt helemaal klaar met die stomme duitsers..
s0173957 schreef:dushishoeve schreef:na die docu ben ik echt helemaal klaar met die stomme duitsers..
In die docu hebben ze ook niet gesproken over de doodsbedreigingen die Rath gekregen heeft van bepaalde Nederlanders...
Anders zou je wel klaar geweest zijn met je eigen landgenoten...
De media is altijd eenzijdig è...
LBLGypsyCobs schreef:Ik blijf toch een knagend gevoel houden dat Totilas bij Edward al een beetje stuk begon te gaan.
In die docu werd ook gezegd dat het besef steeds meer groeit dat je met zo'n paard een groeiend risico op stal hebt staan.
Het ene moment is ie miljoenen waard, en een paar rare bewegingen verder enkel nog de slachtprijs.
Als op zo'n moment iemand hoog biedt kan het 'nee we verkopen niet' veranderen in 'strikje er om, of gaat ie zo mee?'.
Ik vind het sneu voor het huidige team rond Totilas en voor het dier al helemaal, hoewel ik niet geloof dat een paard op een kalender in zijn stal de dagen richting een wedstrijd weg streept.
Simbaa schreef:Ik ben nu naar Sjef aan het luisteren. Klinkt niet best! Hij zou zich aangetikt hebben met zijn ene hoef het andere been. Meteen een dikke zwelling en hij belast het been vrijwel niet. Sneu!
HorseTimeXL schreef:Wat ik begreep van Charlotte Dujardin van wat zij op haar Facebook had neergezet, was dat Totilas vandaag een of andere scan zou krijgen? Ik weet niet waar zij de informatie vandaan heeft maar zal er wel verstand van hebben dus wie weet weten we vandaag meer over hoe ernstig het zal zijn.