Mizoan schreef:It's al about the money en imo zijn hiervan Totilas, Edward Gal en Rath de "dupe" van.
Voor mij begon de documentaire met kippenvel en eindigde het tenenkromend.
Petje af voor de maker van de documentaire, ik denk dat zelfs niet paarden liefhebben nederland aan de buis gekluisterd heeft gezeten!!! Voor mij kwam Sjef zo heerlijk helder duidelijk en eerlijk uit de bus, zijn bijdrage was voor de documentaire erg belangrijk!!! Dapper dat Jiska voor de camera heeft verteld wat ze eraan "verdiend" heeft om dit fenomeen te trainen en zegt dat een handschudding het minste was wat ze hadden kunnen geven!!!
Ik hoop dat Totilas ooit weer zo gaat stralen als hij in het verleden deed
nou gal en rath zijn hier sowieso niet de dupe van dat het om geld draait. op sportief gebied misschien edward maar financieel echt niet hoor! zo werkt nou eenmaal de paardenwereld. Wat betreft Jiska vind ik een beetje zwak om op tv om een handschudding te gaan vragen na al die tijd. Als je een paard naar het wk rijd voor 15 euro per keer dan heb je zelf ook je zaakjes niet goed geregeld. Daarnaast heeft Edward hem een flink aantal jaar getraind voor hij verkocht werd het is niet dat hij na een maand ofzo is doorverkocht.