Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:De Recherche wil alsnog een sporen onderzoek gaan doen bij mijn weiland.
Er stonden bandensporen bij het hek,maar ik weet bijna zeker dat die van de scootmobiel van mijn vriend waren.Alleen niet voor 100% weet ik dat zeker,maar wel voor 99%. Toch willen ze het gaan onderzoeken,ik word gebelt voor een afspraak.
Nu is het probleem dat me vriend en nieuwe scootmobiel heeft,en dus andere bandensporen.Ik denk dat ze dan eerst de oude scootmobiel moeten opsporen bij Welzorg.
Wel fijn dat ze er zo goed mee bezig zijn!
jopline schreef:gohya schreef:De Recherche wil alsnog een sporen onderzoek gaan doen bij mijn weiland.
Er stonden bandensporen bij het hek,maar ik weet bijna zeker dat die van de scootmobiel van mijn vriend waren.Alleen niet voor 100% weet ik dat zeker,maar wel voor 99%. Toch willen ze het gaan onderzoeken,ik word gebelt voor een afspraak.
Nu is het probleem dat me vriend en nieuwe scootmobiel heeft,en dus andere bandensporen.Ik denk dat ze dan eerst de oude scootmobiel moeten opsporen bij Welzorg.
Wel fijn dat ze er zo goed mee bezig zijn!
Foto van vermoedelijke dader staat op mijn site, rare is dat hij door heel nl en be steekt (l+f).
gohya schreef:Hij komt ook gewoon bij paarden die op stal staan.
Orchidee14 schreef:gohya schreef:Hij komt ook gewoon bij paarden die op stal staan.
Klopt, maar die gevallen zijn heel erg in de minderheid. Kans dat hij in een sral betrapt wordt is wel vele malen groter.