wendyenbram schreef:NEE ik bedoel dat er iets op facebook geplaatst wordt, die informatie heeft niet iedereen, en HIER wordt daar over gesproken. zo dus ook met het overplaatsen! HIER staat al netjes HOE dat gedaan is. Op facebook staat het ook maar iets MINDER info! En met de info van facebook wordt hier een snerende opmerking geplaatst. terwijl het hier al lang duidelijker beschreven staat.
Dat is wat ik bedoel er lopen hier nu dus 2 informatiebronnen door elkaar, en de een leest alleen hier, en reageert op deze info, en de ander leest ook de informatie op facebook. Dat is wat ik bedoel. je haalt er zoals vaker in dit topic (verder "ken" ik je niet) weer van alles bij om je kracht te meten, maar dat is in dit topic gewoon niet handig!
En jij maakt, zoals meerdere mensen, oordelen en insinuaties over degenen die "tegen" zijn. Of je verward me met iemand anders in dit topic. Of je hebt heel erg verkeerd gelezen. IK heb betreffende het verplaatsen van het paard nl. helemaal geen FB bekeken. (ben te lui om het weer op te zoeken.) Ik heb gelezen dat er politie-begeleiding was. Desalniettemin vind ik het een groter risico dan het dier verdoven en met de trailer vervoeren.
Ik heb verder geen enkele nood aan "mijn kracht te meten". Geen idé hoe je daar bij komt ook. Ik trek enkel maar de redenering van jouw reactie door omdat ik zo moe wordt van dat gezemel dat, als je het ergens niet mee eens bent je óf jaloers bent (nee dat zei jij niet, dat zei iemand anders) óf ze gaan klagen over het feit dat je verder zou gaan lezen dan bokt en dat dat niet netjes is (wat ik dan niet eens gedaan heb in dit geval maar bon.) Je kan het ook gewoon ergens niet mee eens zijn of het niet zo'n goed plan vinden zonder dat je dan meteen jaloers bent of FB door gespit hebt of whatever. Ik zag inderdaad iemand die enkel FB gelezen had en op basis daarvan reageerde overigens, maar dat was ik dus niet.. Maar goed, betreffende "krachtmeting" Over er dingen bijhalen die er niet toe doen gesproken..