Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Als Bartels haar niet serieus genomen heeft is dat niet handig geweest van hun. Boze klanten moet je altijd serieus nemen, wellicht hadden ze een regeling kunnen treffen met haar waardoor dit niet zo uit de hand had hoeven lopen. Ongeacht of de aantijgingen waar zijn had dit naar mijn idee verstandiger geweest.
nombrado schreef:
Netje schreef:Vala schreef:Als Bartels haar niet serieus genomen heeft is dat niet handig geweest van hun. Boze klanten moet je altijd serieus nemen, wellicht hadden ze een regeling kunnen treffen met haar waardoor dit niet zo uit de hand had hoeven lopen. Ongeacht of de aantijgingen waar zijn had dit naar mijn idee verstandiger geweest.
Zoals je ook op de site van Bartels kunt lezen, was het artikel in de Telegraaf de eerste keer dat ze iets van de klachten hoorden, dus hoezo niet serieus genomen??
Jannepauli schreef:Voor zover mij bekend is Mischa Koot niet in dienst van de Academy en heeft zij het paard niet onder supervisie van de dames Bartels getraind. Zij kunnen m.i. dan onmogelijk verantwoordelijk gehouden worden.
jirina schreef:Nog over de voorsste kiezen (premolars) op de X-ray foto.
Iemand dacht dat misschien een "bit seat" werd gedaan.
Hier voorbeeld van een "bit seat" - rond maken van de voorste kiezen:
http://www.equmed.com/?cat=28
BMHP schreef:Het feit dat Stal Bartels LE niet heeft aangeklaagd voor smaad zie ik als signaal dat zij wel degelijk zaken serieus nemen en afhandelen. Een aanklacht wegens smaad heeft alleen zin als de aanklacht van LE rechtswege als niet ontvankelijk is verklaard en zij doorgaat met onwaarheden te vertellen.
Babootje schreef:Het feit dat er geen aanklacht tegen Engels is gevolgd wegens smaad zie ik persoonlijk als signaal dat er wel degelijk iets aan de hand is.
Citaat:Ze hadden er beter aan gedaan om de klachten van Engels serieus te nemen (had het waarschijnlijk niet in de media beland) en als het in de media was beland, hadden ze kunnen melden de zaak serieus in onderzoek te hebben. Geef je niks mee toe en klinkt het heel wat beter.
Babootje schreef:Jannepauli schreef:Voor zover mij bekend is Mischa Koot niet in dienst van de Academy en heeft zij het paard niet onder supervisie van de dames Bartels getraind. Zij kunnen m.i. dan onmogelijk verantwoordelijk gehouden worden.
Niet in dienst? Ze staat op de site (nog steeds ) onder "onze instructeurs". Ik denk dat de relatie Koot/Bartels/U2 voldoende onderbouwd kan worden met filmpjes, foto's en de Academy website.
, diegene die natuurlijk echt wat weten van deze zaak, houden echter braaf hun mond. In dit stadium zullen de advocaten aan het onderhandelen zijn of is deze zaak in onderzoek ........... getuigen of deskundigen gaan dit echt niet vertellen op Bokt
Babootje schreef:Grappig dat interpretaties zo kunnen verschillen.
Ik denk persoonlijk dat Bartels zich doodgeschrokken is van het bewijsmateriaal. Als je een aanklacht indient wegens smaad dan moet er wel sprake zijn van smaad. Het feit dat er geen aanklacht tegen Engels is gevolgd wegens smaad zie ik persoonlijk als signaal dat er wel degelijk iets aan de hand is.
Ik vind de PR van Bartels echt om te huilen. Eerst zeggen ze "niks met ons te maken paard stond alleen maar in pension", maar dat valt nauurlijk niet hard te maken als op je eigen website Mischa Koot als 1 van de Academy instructeurs wordt genoemd en er ook (nog steeds) staat dat ze onder begeleiding van Imke U2 traint naar GP niveau (wie werkt die website nou eens bij).
Vervolgens een bericht op hun website dat ze een aanklacht wegens smaad zullen indienen maar vervolgens niet (op hun eigen website) dat ze dat niet doen.
Ze hadden er beter aan gedaan om de klachten van Engels serieus te nemen (had het waarschijnlijk niet in de media beland) en als het in de media was beland, hadden ze kunnen melden de zaak serieus in onderzoek te hebben. Geef je niks mee toe en klinkt het heel wat beter.