Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartje07 schreef:Madam komt natuurlijk ook niet voor niets met 10 man aanzetten. Die had hoogstwaarschijnlijk ook problemen verwacht en zo blijf het cirkeltje rond. Beide hebben er hun aandeel in. Zeker voor Tommie pech want dit is geen goede reclame voor hem zelf dat een paard me zo'n stampij moet worden opgehaald.
Ayasha schreef:Zwartje07 schreef:Madam komt natuurlijk ook niet voor niets met 10 man aanzetten. Die had hoogstwaarschijnlijk ook problemen verwacht en zo blijf het cirkeltje rond. Beide hebben er hun aandeel in. Zeker voor Tommie pech want dit is geen goede reclame voor hem zelf dat een paard me zo'n stampij moet worden opgehaald.
sommige verwachten al snel problemen. Het feit dat ze met tien man komt aanzetten doet mij eerder vermoeden dat ze goed wist dat wat ze deed niet helemaal eerlijk was.
Babootje schreef:Agenten troffen het paard aan in een trailer niet ver van de stallen. "Het dier is in beslag genomen en staat op een niet nader te noemen plek", aldus de zegsman.
Waar het dier nu staat? Zou zomaar kunnen dat hij op een politiestal staat. Misschien wel op die bij mij in de buurt![]()
Hoewel hij best zijn beweging zal krijgen (stapmolen, longeren) wordt daar een paard helaas ook niet beter van. Snel zal het niet zijn opgelost denk ik. Zal wel uitdraaien op een rechtszaak.
Sneu voor Tommie, ben je net lekker op weg...
Babootje schreef:“Tommie heeft Vingino sinds 2009 in africhting en heeft daar nooit een cent voor ontvangen”, vertelt advocaat mr. Schelstraete.
Ik denk maar zo dat het paard er ooit voor de verkoop is neergezet. Afspraken dat de eigenaar geen kosten betaalt en de winst bij verkoop wordt gedeeld is in die wereld heel gebruikelijk.
Doordat Tommie het paard al jaren traint zonder daar kosten voor in rekening te brengen, zou je kunnen zeggen dat hij dus mede eigenaar is geworden van het paard.
Paard is natuurlijk nu op een redelijke leeftijd. Ik denk dat - wil je cashen - je idd niet veel langer moet wachten. Dat zal ongetwijfeld de discussie zijn tussen Tommie en de eigenaresse van het paard en misschien ook al wat langere tijd.
Dat is het grote verdriet van ruiters die paarden van andere eigenaren rijden. Als ruiter hoor je daar ook professioneel mee om te gaan. Edward Gal was ook niet blij dat Toot werd verkocht. Als Tommie steeds voor de verkoopplannen van de eigenaresse is gaan liggen. Tja dan snap ik haar ook wel.