anneliesdj schreef:Radar is altijd kort, duidelijk en objectief in de filmpjes die zij maken, dat merk je hier ook meteen.
Annelies dat is niet waar. Uit eigen ervaring weet ik dat ooit een totale sector neergezet is als NIET deugend. Ons bedrijf (zeer groot onderdeel uitmakend van die desbetreffende sector indertijd) deugde zeer zeker wel en met bewijs (certificaten vanuit de overheid) kon dat bewezen worden. Commentaar van RADAR: "nee dat weten we dat jullie wel deugen, maar het gaat nu om de NIET deugende bedrijven, dus we benoemen jullie niet in het programma en zetten niet op onze site welk bedrijf wel goed functioneert". "Dankjewel radar
want ons bedrijf is aan die negatieve publiciteit bijna ten onrechte ten onder gegaan. Of anders gezegd, het heeft die sector (ook de goede bedrijven) heel erg veel geld gekost en ik heb toen besloten om te stoppen. Als je zo hard werkt en je wordt ten onrecht meegenomen in het geklungel van anderen waardoor je bedrijf kapot wordt gemaakt, vergaat het plezier van de noeste arbeid.Dus als het om Radar gaat voel ik altijd een "zum kotsen" gevoel en wat jij zegt is gewoon absoluut niet waar.
Denk je dat de koeien, varkens en kippen minder lijden? Zeker niet. Die lijden net zoveel. Maar omdat met paarden meer de 'aaifactor' opspeelt tonen mensen meer compassie voor ze. Je zou het bijna racisme noemen
Als je er echt iets aan wil doen ga je andere oplossingen zoeken of eet je helemaal geen vlees meer.

"Ik persoonlijk ben er niet op achteruit gegaan dus het zal als geheel wel goed zijn"
Ik snap dat je misschien meer affiniteit hebt met paarden en dan de rest je niet zoveel uitmaakt, maar je kan mij niet vertellen dat het eerlijk is. Ze lijden allemaal evenveel in dat soort landen.