Bassenqua schreef:Anke schreef:Zonder verdere info...kan er een slotje op dit topic.
Aangezien we hier niet bezig zijn met verwijten/beschuldigingen, maar proberen om te begrijpen waarom zoiets is gebeurd.
Sorry Anke maar dit gaat me te ver! Omdat de moeder van de dader toevallig op dit topic is beland zou nu opeens dit topic niet meer door kunnen lopen als zij niet uitlegt of er al seintjes op voorhand waren ? Dit topic liep al voordat Suzanne ook ging posten en kan dus ook gewoon doorlopen zonder dat Suzanne hier verantwoording naar ons bokkers af gaat leggen.
Het is wel heel erg privé om hier te gaan vertellen wat er op voorhand misschien al gespeeld heeft en ook als dit uitgelegd is zullen we het nog niet begrijpen, om de simpele reden dat wij deze storing niet hebben en dus het spoor bijster zullen raken. Dit is niet te begrijpen, grote kans dat de dader het zelf ook niet begrijpt!!
De moeder is natuurlijk niet toevallig op dit forum terecht gekomen. Ze heeft hier een duidelijke bedoeling mee die ik erg respecteer. Maar ik kan me reacties voorstellen dat wie A zegt ook B mag zeggen (en nee, het hoeft dan niet tot Z te gaan).
Respect verder voor de discussie, hoewel er wel steeds minder ruimte komt voor de mensen die voor de hardere aanpak zijn.
Mijn eigen mening ligt ergens in het midden. Mijn verstand zegt dat deze jongen een traject in moet van goede behandelingen. Ik hoop ook echt dat dit gaat gebeuren, dat hij de best mogelijke zorg gaat krijgen. Maar mijn gevoel vindt het heel eng, is bang dat "het er nooit helemaal uit is te krijgen". Ik hoop dus dat mijn verstand gelijk gaat krijgen.