Wat balen! Ik dacht dat het net wat beter ging. Pff, wilde dat ik wat voor je kan betekenen, ik kijk voor je uit naar een plekje voor de meiden. Sterkte, hou vol!
Misschien als je een advertentie op de bm zet? Ik weet zeker dat er hier bokkers zitten die wel voor een jaartje een paard willen, is hier volgens mij ook al een keer aangeboden? Het is het proberen in ieder geval waard!
Ik weet bijna zeker dat als je je paard op een manege neer zet je hem verpest terug krijgt (en dan heb ik het voornamelijk over ohz). Maar als echt geen andere opties zouden zijn, zou het een oplossing kunnen zijn idd.
Als je hem op een goede manege zet niet... Kunnen we geen fonds oprichten met zn allen? En dan kom je in de penny en zijn er vast wel heel veel pennymeisjes die ook vinden dat je je paardjes moet houden!
MachoPablo
Geplaatst: 23-12-13 01:04
Papegara schreef:
Dat er iets op mijn pad komt zodat ik mijn paarden kan behouden
Het komt goed ik ben er voor je, Heel veel sterkte
Ik sweer je als ik bij jou in de buurt zou wonen wilde ik alles voor je paarden doen totdat jij weer kan rijden !! Maar ik woon zo verweg (huizen, 't gooi)
Toch nog iets rooskleurigs: Mijn foto's zagen er goed uit en ik mag het gips afbouwen. Ik moet over 6 weken terug en hoop dan weer licht arbeid te kunnen verrichten. Ik word overspoeld met lieve en fijne berichtjes, dankjewel lieve bokkers