Goed, na een langere periode de Bokt voor mobiel te hebben gebruikt, kan ik zeggen dat het op zich fijn werkt. Maar, ik moet meerdere malen (minimaal 2x, soms vaker) op het kiesvenstertje klikken voor ik de opties Forums, Markt, Wiki en Nieuws krijg.
Als ik pech heb, staan alle opties achter elkaar en kan ik geen enkele aanklikken.
En ik vind het nog steeds mateloos irritant dat foto's niet meteen laden wanneer een topic geopend wordt en soms zelfs niet laden wanneer ik op [img] druk.
_San87_, dat klinkt alsof er soms problemen zijn met het laden van jquery, die maakt namelijk het kiesvenstertje. (Dat zou in principe maar 1 keer geladen moeten worden en daarna bewaard, maar het lijkt erop dat het bij jou niet gebeurt.) Ik denk dat het kiesvenstertje wiki/forum/markt vervangen moet worden door een versie die zonder jquery werkt. Dat zal niet voor de kerst zijn denk ik, maar dat zal ik wel meenemen.
Dat je eerst moet klikken voor je afbeeldingen laadt zal echter zo blijven - het is anders een te groot probleem voor mensen die op een databundel zitten. Wel kunnen we kijken waarom het soms helemaal niet laadt, en hoe groot de problemen daarmee zijn. (Maar ik denk dat dat hetzelfde probleem is: dat jquery niet geladen wordt.) Welke telefoon heb je ook alweer?
Dat afbeeldingen af en toe niet geladen worden is hier ook een bekend probleem.
Net als dat ik sinds bokt 5 om de haverklap (bijna dagelijks) automatisch uitgelogd word op mijn telefoon (Samsung Galaxy Advance).
magda_90
Geplaatst: 01-03-14 13:38
Gezien hier al vaak feedback is gegeven, plaats ik mijn vraag in dit topic.
Ik dacht namelijk eerst dat het probleem aan mijn oude telefoon lag, maar nu met mijn nieuwe heb ik er nog steeds "last" van. Of eigenlijk gaat het om twee dingen m.b.t. Bokt mobiel. Het gaat om de HTC Desire S (oude telefoon) en de HTC One en HTC One mini. Ik heb alle mogelijke browsers gedownload om het te proberen. Tevens de coockies verwijderd en diverse andere zaken vanwaar ik dacht dat het zou helpen.
1) Ik kan namelijk geen geïntegreerde Youtube filmpjes in topics bekijken. Hij speelt ze gewoonweg niet af. Hebben hier meerdere last van? Op andere fora heb ik er geen problemen mee. 2) Als ik iets aan het typen ben in het tekstvak en mijn zin bereikt bijvoorbeeld de kantlijn van het tekstvak, dan kan ik geen spatie meer invoegen. De zin blijft daar vastlopen, dan moet ik bijvoorbeeld even wat letters toevoegen zodat de zin over gaat naar een nieuwe regel en dan kan ik weer verder typen (snappen jullie het nog?). Ik dacht dat dit eerst lag aan mijn verouderde Android, maar nu loop ik er nog steeds tegen aan. Terwijl het op andere fora geen problemen geeft.
Vandaar de vraag of dit een "Bokt-probleem" is of dat iemand er een foefje voor heeft?
Dat is raar ja. Ik kan ook niets in de instellingen vinden wat het zou kunnen zijn, vele opties zijn al uitgeprobeerd. Inderdaad ook met Google Chrome. Vooral dat van YouTube vind ik soms zo lastig.
Heb je misschien ingesteld dat hij alle filmpjes van YouTube via de app moet weergeven?
Wat gebeurt er als je op de link onder de filmpjes klikt? Heb je iets ingesteld op snelheid dubbelklik (bij mij staat die op normaal) en HTC slepen, heb je die aan staan?
magda_90
Geplaatst: 01-03-14 18:30
Die eerste optie kan ik niet vinden, waar zit deze?
Als ik op die link klik, laadt hij ze in de YouTube app. Als ik op de video zelf klik, zie ik alleen de laatste slide. Net alsof de video in een microseconde is afgespeeld.
De snelheid van dubbel klik staat ook op normaal.
En HTC slepen staat aan inderdaad.
Daar naast is het alleen op Bokt.nl. Zojuist nog een filmpje probleemloos kunnen kijken op een andere website.