Tranen in mn ogen! Wat verschrikkelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen!
0verwijderd
Geplaatst: 30-03-13 22:00
Ontzettend veel sterkte Ik hoop dat het nieuwe veulentje je goed zal doen. En niet veel vervelende herinneringen bij je op roept. Ik vindt het echt verschrikkelijk voor je Heel veel sterke nogmaals. Krijg ook tranen in mijn ogen
Groetjes Irene
Quiir
Geplaatst: 30-03-13 22:14
Vreselijk... Ik zou er niet aan moeten denken... Al het geluk van de wereld verder nog toegewenst...
StellaMay
Geplaatst: 30-03-13 22:26
Wat verschrikkelijk!! Ik schrok echt van dit bericht. Wat was ze een prachtig meisje en wat een mooi stukje! Heel veel sterkte toegewenst!!
Anoniem
Geplaatst: 31-03-13 00:57
Dat is een ware nachtmerrie. Veel sterkte met het verlies van Nevaeh. Fijn wel dat ze voor altijd bij je is straks na de crematie, mooie keuze.
rianne060504
Geplaatst: 31-03-13 10:18
ach gut ik zou kapot zijn als het gebeurde
xRiiannex
Geplaatst: 31-03-13 12:59
Wat mooi geschreven zeg! Ik zat gewoon met een brok in me keel... Heel veel sterkte met het verlies van je mooie meid
JunkDeLuxe
Geplaatst: 31-03-13 13:15
Ik kan niet reageren, ik zie niks door die stomme tranen.
Heel veel sterkte!
Maxineeeex
Geplaatst: 31-03-13 14:01
Dit is een ware nachtmerrie, Heel veel sterkte met het verlies van Nevaeh. Wat was het een mooi paardje. Zit hier met tranen in m'n ogen. Rest in Peace Nevaeh.!
Ik krijg kippenvel als ik je bericht lees. Heel veel sterkte! Ik heb een soortgelijk verhaal meegemaakt met mijn 2 maanden oud merrieveulentje. Vreselijk om dit mee te moeten maken. Ik heb ook direct mijn merrie weer laten dekken en heb nu een prachtig hengst jaarling van haar. Sinds dat mijn hengstje geboren is kan ik alles voorzichtig een plekje geven. Er gaat veel tijd overeen en het moet echt slijten, maar vergeten doe je het nooit. Veel sterkte met het verlies, het was een prachtig beestje.
Cerosa
Geplaatst: 01-04-13 15:51
Heel veel sterkte met het verlies ...
helena299
Geplaatst: 02-04-13 20:25
Sterkte!
lienet
Geplaatst: 08-04-13 14:59
Vreselijk om een dier zo te verliezen, veel verdriet! Het genot dat ze je gegeven heeft, daar kan je op terug kijken , je mooie foto's, lekker een gedenkboek maken van haar, een Nevaeh boekje? Zal nog wel even duren voordat je het wat kan laten gaan, momenten van verdriet komen soms zomaar opzetten. Liefs en een vette knuffel!
Vreselijk, het begon zo mooi. En dan moet het zo eindigen. Dit verwacht je gewoon niet. Alsnog heel veel sterkte toegewenst!
Muzefee
Geplaatst: 21-04-13 10:56
Een jaar geleden... Een grote verrassing! Heaven gaf me alles waar ik op gehoopt had, Nevaeh Ddu!
Nu een jaar later moet ik je alweer missen, een maand is alweer voorbij zonder jou. Geen dag dat ik niet aan je denk, ik had je zo graag groot zien worden en je streken zien uithalen. We hebben samen 11 geweldige maanden gehad, je wist van elke dag weer een bijzondere te maken.
Bedankt lieve Nevaeh...
"Als ik ga, mag je huilen Maar écht weg ben ik eigenlijk niet Mijn lichaam is nu duizend dingen Heb daarom niet zoveel verdriet
Ik ben de wind, ik ben de regen Ik ben de zon, het jonge gras Ik ben de sneeuw en duizend dingen ‘k ben weer degene die ik was
En als je wakker wordt, bekijk dan De bomen en de blauwe lucht Kijk naar de vlinders en de bloemen Kijk naar de vogels in hun vlucht
Want al die duizend dingen ben ik Sinds ik mijn lichaam achterliet Die duizend dingen zijn mijn leven Dus zie je, écht weg ben ik niet"