Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:33

Zertab schreef:
Haha mijn schuld. Maar ach Bokt...mag je geen mening hebben hé ;)

:(:)

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:47

Dit topic is echt te grappig.
Een tip: Combineer het volgend jaar met de verkiezing voor zuurste Boktreactie van het jaar. Alle reacties mogen meedoen ook niet gefotoshopt zuur commentaar. :D

Gefeliciteerd winnaars!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:49

Hermelientje schreef:
Een tip: Combineer het volgend jaar met de verkiezing voor zuurste Boktreactie van het jaar. Alle reacties mogen meedoen ook niet gefotoshopt zuur commentaar. :D

Gefeliciteerd winnaars!

Het is nooit mijn intentie geweest om zuur te zijn -O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 18:15

Hermelientje schreef:

Gefeliciteerd winnaars!

_/-\o_

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:00

Citaat:
Ik kan me absoluut niet vinden in haar manier van paarden houden/trainen.
Heel veel praten en weinig laten zien (de laatste tijd). Bijvoorbeeld met die upido, hoelang heeft ze die knol nou al? En we hebben hem nog nooit in de ring gezien terwijl hij grand prix klaar was. Maar wel in ieder tv-programma verschijnen en lekker veel stukjes schrijven. Ik vind haar mediageil en imo is 'The Anky Era' voorbij... Al een tijdje trouwens... Het is nou niet zo dat we dankzij haar teambrons hadden op de spelen.

Maar nogmaals dit is mijn mening, en daar mag je het niet mee eens zijn. Maar respecteer mijn mening ook graag

je mag zeker je mening geven :D maar goed dat kan, maar al de andere medailles op de eerdere olympische spelen hebben ze zeker een eind te danken aan anky en salinero! en over die upido weet ik zelf niet zo veel, maar wat ik wel weet dat zei het allemaal weer even voor elkaar krijgt 2 olympische gouden medailles te winnen! en wie heeft dat haar na gedaaan?? juist: NIEMAND!! hoever ze nu is bij upido zal ik niet weten, maar goed, het gaat niet altijd even lekker en goed bij iedereen. maar goed iedereen heeft zo zn eigen mening :)

xBella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:14

Gaat het hier nu over photoshop, Anky of het feit dat meer dan de helft op Aspe heeft gestemd en er over begint te zeiken? Aspe is gewonnen, en verdiend zijn plaats. (Vind ik zelf).
En dat dachten veel bokkers blijkbaar want anders zouden ze niet gestemd hebben, tja raar. :')

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 00:46

Gefeliciteerd Ermee, wat leuk!