Merel Blom al enkele uren vast op Franse snelweg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:48

Mooi zo te lezen zijn ze op weg naar HUIS.

Nu allemaal duimen dat ze een goede reis naar huis hebben. duim duim duim

powerkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:48

ze zullen denk vast nog wel stil komen te staan het staan op anderen plekken nog muur vast. maar alles wat ze kunnen rijden is natuurlijk mooi mee genomen.

rowo

Re: Merel Blom al enkele uren vast op Franse snelweg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:50

Die informatie van de trailer krijg ik van de betreffende bokker ;) Belangrijkste is dat het weer rijd... de trailer/hulp was onderweg toen het weer ging rijden.

Hard duimen dat iedereen weer snel thuis is, niet alleen Merel maar ook alle andere mensen die daar uren hebben gestaan.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:52

Ben benieuwd hoe lang ze erover gaat doen inderdaad om weer vast komen te zitten.. zoals ik al zei voorspellen ze hier 2 dagen stilstand.. Dus kan nog wel even duren..

Ze kan inderdaad beter op zoek naar een stal en daar wachten tot het weer wegtrekt.. maargoed dan moet je net een stal weten te vinden

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 13:53

Wellicht dat ze dat nu ook wel gaan doen? Maar ze moeten dan wel eerst de snelweg afkomen... ik weet ook niet hoe het met hun diesel/benzine enzo zit?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:02

Via facebook heeft ze al een hoop telefoonnummers en adresjes toegestuurd gekregen,dus dat zal wel goed komen.

powerkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:03

tanken daar zal ook wel een drama zijn daar. iedereen wil tanken en als er geen brandstof aan gevoerd kan worden. dan word het helemaal een drama.

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:04

Ze is vast slim genoeg. Heeft met haar dierenarts en anderen gesproken wat de beste beslissing is. Denk dat ze na aanleiding daarvan een beslissing neemt. Ik neem aan dat ze goed wordt ingelicht over de huidige wegsituatie. En verwacht eigenlijk dat ze ook op zoek gaat naar een stal.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:07

Ik begrijp niet hoe iemand hier kan posten dat ze op de trailer staan en dat Merel zelf aangeeft dat ze met de vrachtwagen weer rijden.
En waar komt dan die bokhulp precies vandaag?

Het is niet het belangrijkste hoor, als ze maar weer eten en dringen hebben, maar hier lijkt het wel (weer) dat er halve waarheden worden verteld.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:10

Helemaal eens jury....

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:10

Volgens mij zou iemand met de trailer komen maar begon het toen ondertussen weer te rijden en zijn ze dus doorgereden.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:11

Neem van mij aan dat het zo is ;)

Trailer was onderweg toen het weer begon te rijden... Paarden zijn dus op de vrachtwagen gebleven en ze zijn gaan rijden.

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:12

In ieder geval fijn dat het weer er rijdt. Er is in ieder geval beweging. Enne top dat er trailer onderweg was.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:13

Jury: Er was inderdaad iemand met een trailer in de buurt om hulp te bieden. Net op het moment toen ze plannen stonden te maken hoe dit aan te pakken kon er weer gereden worden. Hierdoor is de verwarring ontstaan. Ze zijn dus gaan rijden, maar met de vrachtwagen ipv trailer.

Hierbij enkele plaatjes die ik ontvangen heb en toestemming voor heb gekregen om ze hier te plaatsen:

Afbeelding
muurvast

Afbeelding
hooi gekregen van een lokale boer

Afbeelding
en ze rijden weer!!
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 13-03-13 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:14

Oh wat moet het ook frustrerend zijn geweest om te zien dat de andere rijbaan wel vrij was!

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:14

Laatste foto ziet er veelbelovend uit :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:16

Die laatste foto is van toen ze weer konden rijden Vief?

Pfff wat een gedoe zeg!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:16

Maar waarom dan neerzetten dat ze op de trailer staan en niet dat de trailer onderweg is.

Is dat dan minder sensationeel om op te schrijven? Zet het verhaal dan duidelijker neer evt. met onzekerheden en/of bronnen.
sorry hoor, heb daar zo hekel aan. Iets verkopen als de waarheid en/of een zekerheid terwijl dat dus niet zo is.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:17

Die laatste foto ziet er hoopvol uit Vief! Thanks voor de update!

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:18

wat fijn dat ze weer beetje fatsoenlijk kunnen rijden hopen dat het zo blijft

gr_roos

De andere baan ziet er ook behoorlijk glad uit. De foto uit de cabine is dan wel weer positief. Hopelijk zijn ze snel weer veili thuis. Net als alle andere mensen die daar gestaan hebben.

Jury er is eea geregeld vanuit nederland. Als die persoon de melding uit Frankrijk bericht krijgt dat er een trailer is en dat ze gaan overladen dan vind ik het niet heel overdreven als er gezegd wordt dat ze op de trailer staan.

SAKKIA

jury schreef:
Maar waarom dan neerzetten dat ze op de trailer staan en niet dat de trailer onderweg is.

Is dat dan minder sensationeel om op te schrijven? Zet het verhaal dan duidelijker neer evt. met onzekerheden en/of bronnen.
sorry hoor, heb daar zo hekel aan. Iets verkopen als de waarheid en/of een zekerheid terwijl dat dus niet zo is.

Ik heb helemaal niet begrepen hier dat ze al op de trailer stonden hoor, maar dat ze onderweg waren naar hun toe en dat het in tussentijd weer is gaan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:19

Hoop dat ze door kunnen blijven rijden!
Maar de wegen zien er wel redelijk schoon uit, hoe kan het dan dat ze niet meer konden rijden vraag ik mij af?nja code rood maar dan nog.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:20

jury schreef:

Dat heb ik toch niet gezegd? Alleen dat een bokker via een Franse een trailer heeft geregeld en dat die onderweg was.... En dat toen de vrachtwagen weer kon rijden en ze dus met paarden erop verder zijn gegaan.

Wat doe jij moeilijk zeg :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 14:21

Er was toch een blokkade? Ik denk dat er met man en macht is gewerkt om de wegen helemaal schoon te maken en toen de blokkade opheffen ?? :?