Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:16

_San87_ schreef:
Mousmous schreef:
Geweldig! Menig dressuurruiter die niet eens zonder zadel durft te rijden. Maar ja, Isabel heeft wel lef.

Vergeet nooit dat ze bij een prijsuitreiking Patrik Kittel voor bij haar op het paard hees en met zijn tweeen op het paard van Isabel de prijsuitreiking reden. Hilarisch. Maar oh jee, als Bokt dat filmpje zou zien :D

Dat was inderdaad echt super tof om te zien :D!

Ahhh, dat wil ik ook zien!
Linkje? :)

Anoniem

Re: Isabell Werth plaatst spontane video van haar en Satchmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:33

Altijd dat gezeur, ik snap het echt niet, rijd ze een keer lekker relaxt bitloos en zonder zadel is het weer gezeur. Het is echt nooit goed, zelfs al rijd ze zonder hoofdsel zal er vast wel weer iets wezen waarop we kunnen zeuren :n

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:35

ik wil dat filmpje ook zien haha!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:39

Ik kan nou echt de lol niet zien in het filmpje?

Als iemand bitloos en zonder zadel rijd is het blijkbaar meteen lol, ookal is het hetzelfde niveau? :=

Vind het niet bijzonder en rijtechnisch vind ik het ook niet je van het, kreeg soms erg pijn aan mijn rug bij het kijken :D Maar ach. Alsnog erg knap! Vooral dat het een halster was, nou niet bepaald een fijn bitloos hoofdstel. Zie dat anderen niet zo gauw doen :D

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:40

Wat kunnen sommige mensen toch negatief en jaloers reageren, gelukkig zegt het meer over hun dan over wie dan ook.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:41

X_Michelle_X schreef:
_San87_ schreef:

Dat was inderdaad echt super tof om te zien :D!

Linkje? :)

Filmpje is alleen nog maar te zien op een site waar je ervoor moet betalen, helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:43

Citaat:
Geweldig! Menig dressuurruiter die niet eens zonder zadel durft te rijden. Maar ja, Isabel heeft wel lef.

Vergeet nooit dat ze bij een prijsuitreiking Patrik Kittel voor bij haar op het paard hees en met zijn tweeen op het paard van Isabel de prijsuitreiking reden. Hilarisch. Maar oh jee, als Bokt dat filmpje zou zien

Dat was inderdaad echt super tof om te zien !

Linkje?

Dit bedoel je : ?
Afbeelding
Helaas nergens een filmpje over te vinden

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:50

jesito schreef:
Wat kunnen sommige mensen toch negatief en jaloers reageren, gelukkig zegt het meer over hun dan over wie dan ook.

En gelukkig kunnen sommigen mensen een filmpje beoordelen zonder daarmee meteen alleen maar 'OMG BITLOOS, WAT GOED' te denken. Het is gewoon wat ik (en anderen) zie. En toevallig vaak de mensen die bitloos helemaal niet zo bijzonder vinden.
Zie jij lol in het filmpje die veel bokkers hier ineens zien nu het bitloos is? Ik zie gewoon hetzelfde serieuze rijden als met bit hoor.

Ook weer wat geleerd trouwens. Als je commentaar geeft ben je natuurlijk jaloers, duhh :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:50

lschaap11 schreef:
Citaat:

Vergeet nooit dat ze bij een prijsuitreiking Patrik Kittel voor bij haar op het paard hees en met zijn tweeen op het paard van Isabel de prijsuitreiking reden. Hilarisch. Maar oh jee, als Bokt dat filmpje zou zien

Dat was inderdaad echt super tof om te zien !

Linkje?

Dit bedoel je : ?
[ Afbeelding ]
Helaas nergens een filmpje over te vinden

Hahaha _O-

Auw. Voorop op een zadel zitten is niet fijn!! :')

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:52

Ik vind het echt stoer dat ze het filmpje heeft geplaatst! Zie menig bokker dit nog niet nadoen in dezelfde oefeningen op een halstertje.
Ik heb respect voor deze actie van haar.

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:55

Wat een mooi filmpje van Isabel!

balkpetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 20:58

mooi filmpje.

Zitten blijven is voor mij ook niet zo een probleem maar die oefeningen? :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:04

pff jeetje wat kan bokt weer mekkeren zeg over in mijn ogen leuk filmpje...jammer idd van de cap maar who cares...
ik vind dat isabel gewoon lekker aan t hobbelen is zonder zadel waarom moet het toch altijd weer perfectie wezen..alsof niemand nog nooit gewoon op een halstertje beetje heeft rond gehobbeld zeg..
ik vind t leuk om te zien dat satch nog zo lekker zijn best doet en dat hij zelfs met een halstertje alle oefeningen nog ff zo doet.

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:06

Ja, dat was het filmpje, geweldig. Patrik heeft zere ballekes gehad denk ik! Ik heb toen echt in een deuk gelegen.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:14

Mousmous schreef:
Ja, dat was het filmpje, geweldig. Patrik heeft zere ballekes gehad denk ik! Ik heb toen echt in een deuk gelegen.

Hahaha, super leuk! Écht grappig! Isabell dan ook met die big big big smile! Hahaha

Happysil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:18

Wat een superleuk filmpje!!!
Ik wou dat ik dat kon met mijn tinkie :D :D

En een topic zonder wat negatief commentaar is toch geen bokt-topic :P

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:40

Nou nou, als je mij en grand prix paard geeft die alle oefeningen kan en mij even verteld hoe ik die oefeningen rij, kan ik zo zonder zadel met halster rondjes rijden. Zo moeilijk is zonder zadel rijden toch niet? :Y)

Isabel wordt hier een beetje als een of andere godin behandeld door sommige dan weer, tegenovergestelde van de mensen met commentaar, die uiteraard heel erg jaloers zijn en dat zeker wel na kunnen doen en over een paar jaar vast en zeker op de os zullen verschijnen |o

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:45

Batlow schreef:
Nou nou, als je mij en grand prix paard geeft die alle oefeningen kan en mij even verteld hoe ik die oefeningen rij, kan ik zo zonder zadel met halster rondjes rijden. Zo moeilijk is zonder zadel rijden toch niet? :Y)

Jij bent grappig :D
Voordat je je paard in de Grand Prix hebt en dán nog even zonder zadel en met halster de oefeningen eruit rijdt..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 21:46

Volgens mij bedoelt Batlow het sarcastisch. Mag k hopen tenminste :').

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 22:58

Gewoon stoer :D Lol met je knol en samen plezier hebben. Het dier hoeft niets meer ze hebben alles al samen bereikt dus een nieuwe uitdaging door zo samen wat aan te hobbyen is juist super leuk :D

Ik vind ook als ruiter Isabell altijd zeer sterk en kijk graag naar haar proeven. Afgelopen editie van Jumping A'dam ook weer mogen genieten!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 23:19

Paardrijden behoor je vanuit je zit te doen, wanneer je vanuit je zit rijd, heb je al die hulpmiddelen helemaal niet nodig. Dat laat het filmpje zien. Dus knap vind ik het niet maar wel goed dat het menig ruiter laat zien dat door je zit en op de juiste manier je hulpen laten inwerken op het paard, je bereikt wat je wilt.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:03

Alddable schreef:
Paardrijden behoor je vanuit je zit te doen, wanneer je vanuit je zit rijd, heb je al die hulpmiddelen helemaal niet nodig. Dat laat het filmpje zien.

Sorry maar wat een naïviteit.. hij loopt z'n rondje ja, maar aan de mond en de oren kan je zien wat dat paard gewend is, wat hij geleerd heeft en waar hij zich aan verwacht. Zelfs zonder bitten probeert hij ze te ontwijken bij iedere ophouding 8)7 Als het iets bewijst is het dat dressuur uit series circustrucjes bestaat die er onder dwang van het bit en de sporen zijn in gedrild.

De enige reden voor dat filmpje is dit http://www.youtube.com/watch?v=4sgCMIs- ... q&index=13
en het idee dat ze haar imago gaat kunnen opblinken door eens 'schijnbaar dwangloos' rond te rijden (met een paard wat tot zijn 19 op haar gebruikelijke en niet alleen in mijn ogen bedenkelijke wijze getraind is).
En als je Bokt lees, jep, dat heeft haar PR figuur erg goed bedacht, de overgrote meerderheid van de (dressuur)ruiters trap daar blind in.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 00:17

Ruga schreef:
Alddable schreef:
Paardrijden behoor je vanuit je zit te doen, wanneer je vanuit je zit rijd, heb je al die hulpmiddelen helemaal niet nodig. Dat laat het filmpje zien.

Sorry maar wat een naïviteit.. hij loopt z'n rondje ja, maar aan de mond en de oren kan je zien wat dat paard gewend is, wat hij geleerd heeft en waar hij zich aan verwacht. Zelfs zonder bitten probeert hij ze te ontwijken bij iedere ophouding 8)7 Als het iets bewijst is het dat dressuur uit series circustrucjes bestaat die er onder dwang van het bit en de sporen zijn in gedrild.

De enige reden voor dat filmpje is dit http://www.youtube.com/watch?v=4sgCMIs- ... q&index=13
en het idee dat ze haar imago gaat kunnen opblinken door eens 'schijnbaar dwangloos' rond te rijden (met een paard wat tot zijn 19 op haar gebruikelijke en niet alleen in mijn ogen bedenkelijke wijze getraind is).
En als je Bokt lees, jep, dat heeft haar PR figuur erg goed bedacht, de overgrote meerderheid van de (dressuur)ruiters trap daar blind in.

Dit.

Willen ze respect? Kom dan maar eens 'altijd' zachthandig in het nieuws, vind dit trouwens nog wat te veel getrek, mijn mening.

pipo123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 01:22

wat een super leuk filmpje. Ik ga mee met de positieve mensen gewoon lol met je knol, respect!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 08:36

Ruga schreef:
Alddable schreef:

Voor sommige mensen die zo reageren, die hebben gewoon niks met dressuur en het maakt niet uit wie er op zo'n paard zit.
Isabell, Anky, Adelinde enz. ze doen het allemaal niet goed.
Ze zullen toch wel wat goed doen want twee ervan draaien al jaren aan de top en Adelinde is ook niet te min.
En tuurlijk gebeurd er wel eens iets met dwang en hoefde een stang/trens ook niet van mij.
Maar Isabell laat wel zien dat het ook zonder kan, als dit paard echt alleen kon lopen met al dat ijzerwerk deed ze dat niet.
Het af en toe achter loodlijn en te hoog komen, is een stuk verzet maar ook een stuk hoe daar getraint word.
Stiekum zijn we toch aan het laag en rond hier in Nederland gewend :P