Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
't Is geen verbetering, 't is geen verslechtering, 't is zo ... herkenbaar ?
tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
kleinvosje schreef:tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
Heb je speciaal voor dit topic een account aangemaakt op Bokt?
Sodeletuut schreef:tugce schreef:Hai, ik weet dat ze weer zelf kan ademen, ze zelf haar lichaam op een normaal temperatuur kan houden en ze beweegt af en toe. Er was ook iets dat ze haar in een stoel gingen zetten en dan iets met pijnprikkels gingen doen zodat ze wakker zou worden maar dat weet ik niet 100% zeker of het waar is
Ik weet niet hoe je aan deze informatie komt, maar als het echt waar is, ben ik daar heel blij mee!!