dressagelady schreef:Ik ben ook aan het kijken, herkende direct de foto's van bokt ]hoe heet de vrouw dan op bokt?
Dr word wel wat verdraaid geloof ik..Jytte vertelde zelf eerst een dikke knie, toen hoesten.En nu zeggen ze, eerst hoesten, toen een dikke knie...Begint goed....
Ladybird schreef:Martijn draait dingen om eerst dikke knie, toen hoestenecht flauw waren die paar seconden eventjes.
Ladybird schreef:Martijn draait dingen om eerst dikke knie, toen hoestenHaha idd. Vind hem wel grappig: 'Het is ook een knap meisje'
Jolliegirl schreef:Dr word wel wat verdraaid geloof ik..Jytte vertelde zelf eerst een dikke knie, toen hoesten.En nu zeggen ze, eerst hoesten, toen een dikke knie...Begint goed....In haar profiel staat ook eerst hoesten en toen de dikke knie.
happyhorse schreef:Dacht dat groei ringen door voer kwam?Hoefbevangenheid dacht ik? Ik vind wel dat er gelijk enorm aanvallend richting de fokker gereageerd word. Zullen we eerst de andere kant van het verhaal eens horen?
Aranel schreef:Volgens mij valt dat alleen ons bokkers op, aangezien wij er met een vergrootglas naar kijken Denk het ook, wij zijn zoals Martijn het zo leuk zegt 'echte paardenmeisjes' (of jongens natuurlijk).
Thincla schreef:Ik wou dit kijken maar rtl 4 is grijsig RTL heeft onderhoud gehad vannacht geloof ik. Ik moest al mijn zenders opnieuw instellen Maar is nu opgelost dus ik kan ook meekijken.