Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:45

Kippevel!!!
Wat een drama zeg!
Ik hoop zó dat ze er goed uit gaat komen! Heel veel sterkte aan iedereen die haar kent en uiteraard de eigenaar van het paard!
Y;(

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:46

Asyaa schreef:
Dus de vrienden van *knip* ze met hun neus er (letterlijk) boven op staan. Lees eens door de berichten in dit topic en bepaalde HK-topics. Het wordt je dan wel duidelijk dat deze bokster geen onbekende is en dat meerdere personen zeer ontdaan zijn door de ontdekking van dit nieuws. Doordat eerder haar naam gewoon in het topic stond kunnen zij eventueel nog iets voor haar familie betekenen tijdens deze moeilijke tijd, en helpt het hun zelf mogelijk. Van nieuws op de familie hoef je op dit moment niet te hopen, die zijn (zoals het hoort) bij haar om haar te steunen.

De vrienden van het meisje weten haar naam allang. Dus waarom dat heel Bokt het zou moeten weten is mij een raadsel :? . Ik vind dat het aan de familie is of zij willen dat hun dochter met naam en toenaam op internet komt. Dat is niet aan ons.
Laatst bijgewerkt door Angela op 06-09-12 09:02, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: naam uit quote verwijderd

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:51

Ik hoop dat ze er snel bovenop komt! Heel veel sterkte ook voor familie en natuurlijk de eigenaar van het paard! ;(

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:53

Wat een vreselijk ongeluk! Het zal je maar gebeuren. Sterkte voor familie en vrienden, hopelijk komt ze er weer bovenop!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:54

Wat verschrikkelijk! Sterkte aan alle betrokkenen!

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:56

Wat erg zeg ;(

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:56

Het gebeurt maar zelden, dat ik niet weet wat te zeggen.....Ik hoop dat dit goed afloopt.......

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:05

Wat vreselijk dat ze nog zo kritiek ligt. Hoop voor haar en haar familie dat het wonder toch gebeurt en ze er bovenop komt. :(:)
Laatst bijgewerkt door KozieZ op 06-09-12 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:05

hier wordt ik toch echt stil van... heel veel sterkte voor haar en haar familie en vrienden.. hopen op een wonder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:07

Phoe wat vreselijk! Wat een naar ongeluk... Ik hoop en duim voor dat ene wonder dat haar kan redden.

m_maris

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:14

Pfff wat vreselijk ik heb tranen in me ogen.Ik wens alle betrokkenen en familie en vrienden heel veel sterkte toe en hopen dat het allemaal goed afloopt.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:16

Ze ligt in zwaar kritieke toestand, is niet zeker of ze het redt. Ze vecht voor haar leven.

Bizar dit, hoe snel iemand zo weggerukt kan worden. Hoop heel erg dat ze er bovenop komt.

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:19

Jeetje wat heftig! En dan ook nog de vooruitzichten dat het er niet positief uitziet...

Hoop dat er toch nog een wonder gebeurd!

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:21

Wat een naar bericht....
Ik ben sprakeloos ik weet niet wat ik moet zeggen ik heb t kippenvel over mn lijf lopen

Het is zo snel gebeurt....

Ik hoop dat de amazone er snel boven op komt of uit de kritieke toestand komt en dat het snel beter gaat
Ik wens dr veel kracht en sterkte om er boven op te komen!

Ook wil ik Familie en vrienden en de eigenaar van het paard heel veel sterkte wensen in deze nare tijd en dat ze de kracht vinden om de amazone er mee door heen te slepen

Mijn gedachten gaat uit naar hun allen en hier brand ook een kaarsje

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:22

Ik hoop heel hard dat er nog een wonder gebeurd en ze er weer bovenop kan komen. Ik wens haar en haar familie alle kracht toe.

Bizar hoe mensen durven te zeiken over het beleid van Bokt in een dergelijk topic. Beetje meer respect in zo'n topic is wel op z'n plaats.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:23

gadverredarrie.. Ik krijg er kippenvel van.. Wat een verschrikkelijke ervaring voor de amazone en voor familie en vrienden. Heel veel sterkte gewenst en hopelijk komt iedereen er snel weer bovenop!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:23

Ik ga een kaarsje voor haar branden. VInd het echt een heel erg verhaal en hoop dat er misschien toch nog iets in positieve zin veranderd.

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:25

Heel veel sterkte voor alle naasten.Een naam is toch totaal niet belangrijk. Het gaat om hoe de toestand is...
Ik hoop dat, naast het wonder dat ze zou blijven leven, dan ook het eventueel blijvend letstel beperkt zal blijven. Niet alleen voor haarzelf natuurlijk maar ook voor haar familie. Nogmaals heel veel sterkte!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:25

Ik ben er helemaal naar van. Ik hoop zo dat ze er weer bovenop komt. Ik bid en hoop voor haar. Verschrikkelijk ;( kom op meid, we denken aan je. ;(

Ook heel veel sterkte gewenst aan al haar naasten :(:)

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:30

Ik las het nare bericht gisteren al, mijn gedachte gaat uit naar de amazone en natuurlijk naar de familie en vrienden in deze moeilijke tijd.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 09:33

het bericht blijft maar door mijn hoofd spoken , gister toen haar naam hier bekend was heb ik op haar eigen pagina gekeken en dan zie je een pracht meid stralen met haar oude makker..

En dan eindigt hun fijne tijd zo ..ik hoop zo hard op dat grote wonder ...heb gewoon geen woorden meer... ;(

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:34

Het eerste wat ik deze ochtend deed is meteen naar dit topic schieten om te kijken of er al beter nieuws was, want ik had al gehoord hoe slecht ze eraan toe was ;( Maar helaas. Jeetje... Ik ben met mijn gedachten bij haar.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:37

Normaal raken nieuwsberichten me niet zo maar als 't dan ineens zo dichtbij komt... Een meisje die misschien eergister nog zat te bokken en dan de dag erna in 't ziekenhuis belandt... Vind dit echt heel erg heftig.
Heel veel sterkte voor haar en iedereen die haar persoonlijk kent :(:)

CrisTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:39

Ondanks wat iedereen, inclusief mijn vrouw, vindt van de reactie van de eigenaren van deze site (bij monde van de moderators), wij zijn hier slechts te gast en dienen die keuzes te respecteren, leuk of niet.

Even naar wat er op dit moment in mijn ogen hard nodig is: saamhorigheid i.p.v. meningen en speculaties. Laten we allemaal een kaarsje opsteken voor deze dame en hopen dat wonderen de wereld nog niet hebben verlaten. Ik hoop dat iedereen volgt in dit voorbeeld en iedereen de kracht van saamhorigheid laat zien. Heel veel sterkte aan dit meisje en al haar dierbaren......

Ik hoop dat Nadine met ons de vorderingen blijft delen..... Kom op wonder, laat je zien.....

Afbeelding

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 09:40

Amen........