nou ja niet hier boven maar die boven mijn oude bericht pff ik ben een kluns
Nebraska
Geplaatst: 12-08-12 09:40
hier gaan we weer...tig pagina's discussie over hoe en wat.....
Eerlijk rijk worden is niet mogelijk! Het gaat altijd over lijken... De belasting ontduiken door de vermogende mensen ...wordt over onze ruggen teruggehaald. Iedereen moet belasting betalen ook G.V!
Klopt Yfande, voor de schuldeisers brengt London het meeste op Ik had begrepen dat de paarden op een andere BV waren overdragen, dus dat zij misschien niet in beslag konden worden genomen. Helaas dus wel
Dit soort situaties zijn gewoon heel naar. Natuurlijk zijn daar heel foute dingen gebeurd en moet zo iemand daarvoor boeten. Maar er worden veel (onschuldige) mensen in meegetrokken, juist omdat die man overal zijn geld in had zitten.
Toen ik las over die 650 miljoen kon ik mijn ogen eigenlijk niet geloven. Hoe kan dat nu zo hoog zijn! Ze moeten echt gedacht hebben dat het nooit aan het licht zou komen
Er ligt wel beslag op de paarden ,maar ze mogen gewoon getraind worden, voor de fokkerij gebruikt worden en op wedstrijden uitgebracht worden. Er staat nu op de startlijst als sponsornaam silest bv??? Eerst was het eurocommerce promotie, toen gevi internationaal en nu silest bv? VAAG...
Dat is logisch. Worden ze niet meer getraind, uitgebracht etc, dan gaat de waarde van de paarden omlaag. En daar schieten de schuldeisers ook niets mee op