leentje13 schreef:Lizzyy schreef:Even voor de duidelijkheid; Het resultaat was gister is behaald, telt niet mee voor vandaag?Telt niet mee, was alleen kwalificatie!Om vandaag mee te mogen rijden.. Dankjewel
Laura01234 schreef:ik vind het nog steeds raar als ik een springcombinatie met S&T zie rijden haha Da's Retro. 100 jaar geleden heel normaal.
01San schreef:muntdrop schreef:Hoe groot is die waterbak nou?4,30 mtr toch?Wauw dat is best wel heel groot volgensmij
mbkaatje schreef:Lekker weer daar!Lijkt me een "pittig" parcours!Inderdaad, veel balken.Gelukkig 'kennen' de Nederlanders de parcoursbouwer en hebben ze al geoefend op deze stijl van hindernissen
Lovely schreef:Josien_ schreef:Maakt het bij de ene lange hindernis ( in de breedte, alsof er twee tegen elkaar aan staan) uit aan welke kan je hem springt ?Ja.Deze sprong hem anders dan de vorigen![/quote]niet hoor
Anne_GTI schreef:Laura01234 schreef:ik vind het nog steeds raar als ik een springcombinatie met S&T zie rijden haha Da's Retro. 100 jaar geleden heel normaal. haha echt geen idee van!** en het regent weer
01San schreef:Je hoort de regen op de streamEn Cayenne zei dat het nog wel zo'n lekker weer zou worden vandaag .