Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lovely schreef:mbkaatje schreef:@ Lovely
Hoe kom je daar nu bij? Het is dus echt niet altijd zo dat negatieve publicatie in je voordeel werkt. In dit geval is dat lijkt me niet zo.
Dus imo blijft het een gek antwoord.
Noem eens een ruiter die consequenties heeft gekend nav slechte publiciteit?
Wilawander schreef:Ik moet weer zo lachen om de mensen die menen dat de Duitsers op moeten houden met de Nederlanders zo neer te halen.....................
Iedereen Rath vergeten met Tootie? wat kreeg die over zich heen?
listiglistje schreef:Sluiten van dit topic lijkt mij geheel terecht!
OP is geplaatst op Bokt zonder bronvermeldingMi eerder laster als nieuws...zeker zonder bewijsmateriaal!
Zanora1 schreef:@ lovely, want jij denkt werkelijk dat Lotje blij is met dit bericht? En dat ze blij is met deze publiciteit? Sorry maar dan ben je niet goed snik en snap je er niks van.. Natuurlijk is ze hier niet blij mee.. het is een bericht dat niet waar is..

mbkaatje schreef:@ Lovely
Hoe kom je daar nu bij? Het is dus echt niet altijd zo dat negatieve publicatie in je voordeel werkt. In dit geval is dat lijkt me niet zo.
Dus imo blijft het een gek antwoord.
mbkaatje schreef:Lovely schreef:
Noem eens een ruiter die consequenties heeft gekend nav slechte publiciteit?
Dat is net zo min aan te tonen dan nadeel hebben van slechte publiciteit. Of kan jij een ruiter opnoemen waar dat positieve consequenties heeft gehad?
Maar ik zou me kunnen voorstellen dat (in het algemeen gezegd) op bijv. sponsorgebied men niet blij mee is met alle negatieve publiciteit.
Bloem1986 schreef:@ Dressagefan, wellicht kun je je aanmelden voor de Story of Prive, echt iets voor jou!