Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaskiaKa schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat ze nu al weten dat MAR over drie weken niet in staat zal zijn om te starten.
SaskiaKa schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat ze nu al weten dat MAR over drie weken niet in staat zal zijn om te starten. Pfeiffer hoeft echt niet bij iedereen maanden te duren, er zijn er zat die na een paar weken zich al véél beter voelen.
Jolien87 schreef:SaskiaKa schreef:Wat ik niet helemaal snap is dat ze nu al weten dat MAR over drie weken niet in staat zal zijn om te starten. Pfeiffer hoeft echt niet bij iedereen maanden te duren, er zijn er zat die na een paar weken zich al véél beter voelen.
Het is niet zo dat hij nog even 3 weken kan uitzieken in bed. Mocht hij ervoor gekozen hebben om toch naar de OS te gaan, dan had hij de komende 3 weken ook hard aan de bak gemoeten.
Voor hetzelfde geld valt de mate waarin MAR ziek is nu nog mee, maar willen ze erger voorkomen. Als hij wel naar de OS zou gaan, dan zou de pfeiffer sowieso erger worden.
bigone schreef:Totilas heeft de aankoopprijs allang terugverdient maar hij moet ook geld opleveren en dat zal zonder gouden plak niet zo snel lukken. PS heeft de gok genomen, hij had ipv stinkend rijk, abnormaal rijk kunnen worden maar hij heeft misgegokt, achteraf zal hij zich voor z'n kop slaan dat hij Toot niet bij Edward heeft gelaten.
Raponsje schreef:Wat een ellende als bokt eigenaar wordt van Toot.
10 topics waarin de setjes freaks melden dat een hengst tegen woordig best in het roze kan starten, de naturals die vinden dat Toot gewoon dag en nach buiten moet zonder deken en de endurancers die van de gelegenheid gebruik maken en Toot te voet de afstanden naar alle evenementen af laat leggen.
manie schreef:Dacht ook gelijk even aan die wielrenner die 30km doorfietste in de Tour met gebroken heup. Dan kun je met pfeiffer echt wel een paar proefjes sturen.... Wat een zwakte allemaal, maar goed dat heb je met verwende rijkeluis kindjes!!
Magrathea schreef:manie schreef:Dacht ook gelijk even aan die wielrenner die 30km doorfietste in de Tour met gebroken heup. Dan kun je met pfeiffer echt wel een paar proefjes sturen.... Wat een zwakte allemaal, maar goed dat heb je met verwende rijkeluis kindjes!!
Bij de Tour hoef je niet te concentreren, daar hoef je alleen maar te fietsen en het pad te volgen. Stond laatst een artikel over in in de Quest.
Dat die persoon de tour uitfietste met die gebroken heup (of met een gebroken sleutelbeen, name it) heeft te maken met dat je de pijn compleet negeert, verstand op nul en gáán. Bij pfeiffer heb je geen pijn (dacht ik) maar ben je toch alleen vermoeid en misselijk? Dat lijkt me nou niet echt vergelijkbaar met een gebroken sleutelbeen...
Jammer dat er gelijk weer gespeculeerd wordt, sommige mensen lijken er niet eens bij stil te staan dat het heel misschien ook wel eens wáár kan zijn
Bovendien lijkt de OS me niet helemaal hetzelfde als 'een paar proefjes sturen'
Edit: ik denk als het allemaal bekokstoofd is, er wel was gezegd dat Toot een blessure had oid. En ik denk dat er dan ook een stuk minder gedoe over was geweestAls MAR ziek is moet hij maar gewoon gaan rijden, zou hij met een Toot met een been dat een klein beetje kreupelt op de spelen verschijnen heeft hij gelijk heel de paardenminnende wereld op zijn dak.
xx_Horsiex schreef:Maar je weet ook niet in welke gradatie MAR Pfeiffer heeft dus kan je ook niet oordelen of hij wel of niet in staat is om de OS te rijden.