Ik heb zo'n spijt dat ze het nergens uitzenden Gelukkig heb ik bokt! Mooie score voor anky en ook voor claudia, lange tijd geleden dat ik dat duo nog aan het werk gezien heb. Ben wel benieuwd naar een filmpje!
Ok dat klinkt positief! Hopelijk blijft het goed gaan. Volgens mij is het wel een mooie kur, want het is hier best stilletjes
krln schreef:Ja die halshouding vind ik voor het beeld ook een minpuntje hahaHet valt nu mee vind ik. Ben nu wel te spreken over de combinatie
Ik vond het er goed uitzien! Kur is die van Sisther de Jeu, maar zijn eigen volgt nog zei Ed na het NK
Jasmijn1989 schreef:vind het een beetje lage score, zeker gezien de piaffe van Imke...Artistieke gedeelte is afgestraft... Kur paste niet zo goed
Sansje schreef:1. Tinne Vilhelmson-Silfven2. Anky van Grunsven3. Imke Schellekens-Bartels'4. Edward Galen ons CLaudia uit het kleine belgenlandje op ne prachtige zesde plaats ))
mister_m schreef:Sansje schreef:1. Tinne Vilhelmson-Silfven2. Anky van Grunsven3. Imke Schellekens-Bartels'4. Edward Galen ons CLaudia uit het kleine belgenlandje op ne prachtige zesde plaats ))En eerste in Mar en Sans beauty contest!