Totilas wint eerste Grand Prix van Duitse kampioenschappen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:34

Whahaha...wat vreselijk dat gezang erbij! Ik vond het eerder best leuke muziek...maar DIT?! Vond de proef zelf ook niet geweldig...vond hem de eerste keer dat ik hem zag beter. Begin me wel af te vragen waar wij als nederlanders staan als er met zo'n gemak > 86% wordt gereden....

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:34

Ik als gewone basisruiter, vind het er prettig om naar te kijken en hij rijdt hem naar mijn mening vriendelijk. Zouden de nederlandse ruiters een voorbeeld aan hebben.... ;)
Rath zijn handen mogen nog iets stiller, maar zie dit liever als dat constante gehang :o

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:36

Ik vind het beeld wel lekker rustig eigenlijk. Het is niet over-the-top, ik vind het wel goed! Verder kan ik me er niet zo druk om maken, live and let live. Ik heb het geluid er niet bij gehad, dus daar kan ik niets over zeggen, behalve dat smaken verschillen.

manubres

Re: Totilas wint grand prix Duitse kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:40

Het gaat er mij niet om of het er vriendelijk en rustig uitziet...voor mij gaat het er om of het die 86% waard is en of hij straks medaillewaardig is. Dit is wel het hoogste niveau en geen amateurwedstrijdje...
Maar eerlijk=eerlijk hij rijdt beter dan vorig jaar, maar de punten zijn mi niet verdiend.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:43

weet je wat ik me nu dus echt af vraag? wat hij voor die serie om de 2 had. en dan ook wat een minder onbekende ruiter voor z'n serie had gehad ( al kan ik dat laaste nog best zelf bedenken)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:49

dat liedje! -O- ;( Ik zou hem er punten áftrek voor geven >;)

Verder vind ik het dier totaal idioot lopen met die voorbenen maar dat vond ik altijd al.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:51

manubres schreef:
Het gaat er mij niet om of het er vriendelijk en rustig uitziet...voor mij gaat het er om of het die 86% waard is en of hij straks medaillewaardig is. Dit is wel het hoogste niveau en geen amateurwedstrijdje...
Maar eerlijk=eerlijk hij rijdt beter dan vorig jaar, maar de punten zijn mi niet verdiend.

Kan wel zo zijn dat het volgens jou er niet om gaat of het er vriendelijk en rustig uit ziet. Maar voor mij is dat wel een voorwaarde om plezierig, naar het hoogste niveau te kunnen kijken.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:54

wat ik als gewone ruiter ( niet hoge dressuur) jammer vind is dat het lijkt alsof hij zijn mond zo vaak opent. ik weet niet of dit al meerdere mensen is opgevallen? ik vind ook de muziek persoonlijk ook echt erg en het penny gehalte heel hoog :=

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:56

dan moet je je ogen maar dicht houden als je isabel ziet, want dat is nog wel 100x erger. in een proef moet ook gereden worden want anders doet geen een paard het. en het ene paard doet het gewoon makkelijker als de andere.
isabel heeft haar handen vol aan el santo. die stopt misschien wel als die zijn aandacht er niet helemaal bij houd.
maar misschien is damon hill juist heel makkelijk. en doet die het wel als die er net niet door is, of niet helemaal remt.
nu wil ik niet heel bokt over mij heen krijgen. dit is een voorbeel en hoeft helemaal niet zo te zijn, en ik weet echt wel dat je niet even een gp proef door rijd.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:56

laura123456 schreef:
wat ik als gewone ruiter ( niet hoge dressuur) jammer vind is dat het lijkt alsof hij zijn mond zo vaak opent. ik weet niet of dit al meerdere mensen is opgevallen? ik vind ook de muziek persoonlijk ook echt erg en het penny gehalte heel hoog :=

Dat valt mij bij heel veel hoge dressuur ruiters op, parcival zag ik laatst ook een filmpje van met zijn mond heel veel open

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:57

paardjes123 schreef:
laura123456 schreef:

Dat valt mij bij heel veel hoge dressuur ruiters op, parcival zag ik laatst ook een filmpje van met zijn mond heel veel open

Ja dat is inderdaad waar :j

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:59

nicky_rilana schreef:
dan moet je je ogen maar dicht houden als je isabel ziet, want dat is nog wel 100x erger. in een proef moet ook gereden worden want anders doet geen een paard het. en het ene paard doet het gewoon makkelijker als de andere.
isabel heeft haar handen vol aan el santo. die stopt misschien wel als die zijn aandacht er niet helemaal bij houd.
maar misschien is damon hill juist heel makkelijk. en doet die het wel als die er net niet door is, of niet helemaal remt.
nu wil ik niet heel bokt over mij heen krijgen. dit is een voorbeel en hoeft helemaal niet zo te zijn, en ik weet echt wel dat je niet even een gp proef door rijd.

ik zeg niet dat ik daarom er niet wil naar kijken. ik vind het gewoon jammer van het totaalplaatje maar je ziet het inderdaad bij vele combinaties in de ring. en elk zal zijn reden wel hebben hoedat komt. :)

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:11

Ik reageer eigenlijk nooit op dit soort topics, Maar mensen alsjeblieft?
Waarom moeten jullie altijd alles en iedereen afkraken. Laat iedereen lekker in zn eigen waarde.

Jullie doen het allemaal niet na, waaronder ik ook niet dus vandaar dat ik ze ook niet afkraak :x

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:19

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:23

bruceandnoon, klopt, hij geeft zijn paard de schuld.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:24

ik heb het in de vertaler gegooit, en dit kwam er uit

Counsel, was echter in continue regen van Balve beste van een slechte game. "Eigenlijk ben ik heel tevreden," zei de blonde, al gaf hij toe binnen twee dagen, twee forse nederlagen. "Ik hoopte dat het beter is met de twee wijzigingen in het lange programma werkt, maar er kwam niets van." Na het verliezen van de speciale op zaterdag de schuld van de ruiter was op zoek naar zijn paard: "Totilas heeft dingen gedaan die niet mogen maken."

maar zo ziet het er wel uit.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:48

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:50

gelukkig, is het niet alleen nederland

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:50

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:52

die had hij in nederland ook al hoor

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:56

Misschien wel... maar stond daar ook een ABC op die begint met "A staat voor Appel, het favoriete hapje van Totilas"?

gummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:01

nicky_rilana schreef:

Counsel, was echter in continue regen van Balve beste van een slechte game. "Eigenlijk ben ik heel tevreden," zei de blonde, al gaf hij toe binnen twee dagen, twee forse nederlagen. "Ik hoopte dat het beter is met de twee wijzigingen in het lange programma werkt, maar er kwam niets van." Na het verliezen van de speciale op zaterdag de schuld van de ruiter was op zoek naar zijn paard: "Totilas heeft dingen gedaan die niet mogen maken."

Wat een rare vertaling??

Hij zegt namelijk: "eigenlijk ben ik zeer tevreden", zei de blonde, terwijl hij in twee dagen twee flinke nederlagen incasseerde. Ik hoopte dat de wissels om de twee in de kur beter zouden gaan, maar helaas bleek dat niet het geval. Na de nederlaag in de special op zaterdag had de ruiter de schuld nog bij zijn paard gelegd: "Totilas heeft dingen gedaan, die hij niet mag doen."

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:08

gummie schreef:
nicky_rilana schreef:

Wat een rare vertaling??

Hij zegt namelijk: "eigenlijk ben ik zeer tevreden", zei de blonde, terwijl hij in twee dagen twee flinke nederlagen incasseerde. Ik hoopte dat de wissels om de twee in de kur beter zouden gaan, maar helaas bleek dat niet het geval. Na de nederlaag in de special op zaterdag had de ruiter de schuld nog bij zijn paard gelegd: "Totilas heeft dingen gedaan, die hij niet mag doen."

Ik dacht dat in de klassieke dressuur de fout altijd bij de ruiter ligt?

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:08

bij het springen net zo goed.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:10

nicky_rilana schreef:
bij het springen net zo goed.

Dat weet ik. :D