Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

manubres schreef:Het gaat er mij niet om of het er vriendelijk en rustig uitziet...voor mij gaat het er om of het die 86% waard is en of hij straks medaillewaardig is. Dit is wel het hoogste niveau en geen amateurwedstrijdje...
Maar eerlijk=eerlijk hij rijdt beter dan vorig jaar, maar de punten zijn mi niet verdiend.

laura123456 schreef:wat ik als gewone ruiter ( niet hoge dressuur) jammer vind is dat het lijkt alsof hij zijn mond zo vaak opent. ik weet niet of dit al meerdere mensen is opgevallen? ik vind ook de muziek persoonlijk ook echt erg en het penny gehalte heel hoog
paardjes123 schreef:laura123456 schreef:wat ik als gewone ruiter ( niet hoge dressuur) jammer vind is dat het lijkt alsof hij zijn mond zo vaak opent. ik weet niet of dit al meerdere mensen is opgevallen? ik vind ook de muziek persoonlijk ook echt erg en het penny gehalte heel hoog
Dat valt mij bij heel veel hoge dressuur ruiters op, parcival zag ik laatst ook een filmpje van met zijn mond heel veel open
nicky_rilana schreef:dan moet je je ogen maar dicht houden als je isabel ziet, want dat is nog wel 100x erger. in een proef moet ook gereden worden want anders doet geen een paard het. en het ene paard doet het gewoon makkelijker als de andere.
isabel heeft haar handen vol aan el santo. die stopt misschien wel als die zijn aandacht er niet helemaal bij houd.
maar misschien is damon hill juist heel makkelijk. en doet die het wel als die er net niet door is, of niet helemaal remt.
nu wil ik niet heel bokt over mij heen krijgen. dit is een voorbeel en hoeft helemaal niet zo te zijn, en ik weet echt wel dat je niet even een gp proef door rijd.

nicky_rilana schreef:ik heb het in de vertaler gegooit, en dit kwam er uit
Counsel, was echter in continue regen van Balve beste van een slechte game. "Eigenlijk ben ik heel tevreden," zei de blonde, al gaf hij toe binnen twee dagen, twee forse nederlagen. "Ik hoopte dat het beter is met de twee wijzigingen in het lange programma werkt, maar er kwam niets van." Na het verliezen van de speciale op zaterdag de schuld van de ruiter was op zoek naar zijn paard: "Totilas heeft dingen gedaan die niet mogen maken."
maar zo ziet het er wel uit.
gummie schreef:nicky_rilana schreef:ik heb het in de vertaler gegooit, en dit kwam er uit
Counsel, was echter in continue regen van Balve beste van een slechte game. "Eigenlijk ben ik heel tevreden," zei de blonde, al gaf hij toe binnen twee dagen, twee forse nederlagen. "Ik hoopte dat het beter is met de twee wijzigingen in het lange programma werkt, maar er kwam niets van." Na het verliezen van de speciale op zaterdag de schuld van de ruiter was op zoek naar zijn paard: "Totilas heeft dingen gedaan die niet mogen maken."
maar zo ziet het er wel uit.
Wat een rare vertaling??
Hij zegt namelijk: "eigenlijk ben ik zeer tevreden", zei de blonde, terwijl hij in twee dagen twee flinke nederlagen incasseerde. Ik hoopte dat de wissels om de twee in de kur beter zouden gaan, maar helaas bleek dat niet het geval. Na de nederlaag in de special op zaterdag had de ruiter de schuld nog bij zijn paard gelegd: "Totilas heeft dingen gedaan, die hij niet mag doen."