Mogelijk 15 paarden dood door grote brand in Babberich

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

agerritsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:38

Melisjee schreef:
Ik snap djuulsies reactie wel, al vind ik het een beetje lomp verwoord.

Aggerits: Hoe kan jij zo superrustig blijven? Ofja, zo kom je over in ieder geval.
(geen aanval, serieuze vraag)

Ik snap de reacties wel, ook je vraag kan ik goed begrijpen en zou die zelf dan ook hebben
de situatie is zo: het is niet zo dat ik lekker met een bak koffie rustig zit te drinken, ik ben heel erg verdrietig, ik vind het heel erg, ik heb ook nog eens dienst vanweg 24 zorgopvang voor mensen met een beperking, ik heb nu direct hulp opgeroepen, er komt zo nog een hulpverlener hier over nemen, pas daarna kan ik gaan en staan waar ik wil.

Ook als blijkt dat mijn paard nog in leven is, ben ik heel meelevend voor de paarden die zijn omgekomen.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:39

wat erg zeg.
Als mijn paard daar zou staan zou ik er heen gaan om te kijken of ik mijn paard zie staan!
Ik zou niet thuis kunnen blijven wachten

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:40

LBLGypsyCobs: Ik zeg dan ook nergens dat het fout is :) .

Aggerits: Dank je voor je bericht, ik snap goed dat je nu inderdaad niet kan gaan en staan waar je wilt als je dienst hebt nu. Heel veel sterkte, en ik hoop en duim voor je dat je paard niet een van de 16 is.

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:41

en wat ik hb begerepen de paarden die zoek zijn of omgekomen zijn zijn de eigenaren van op de hoogte gesteld

agerritsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:46

Jullie ook allemaal heel erg bedankt, de bedoelingen zijn goed dat weet ik en begrijp de reacties allemaal wel.
Blijft heel erg, duimen en als de psycholoog hier is kan ik direct we, verwacht haar, binnen een half uur.
Ik laat jullie weten hoe het is.
Heel erg bedankt allemaal.

djuulsie

Re: Mogelijk 15 paarden dood door grote brand in Babberich

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:47

SUcces!

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:49

succes

agerritsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:49

Heb net bericht gekregen van iemand van bokt hier, die mogelijk weet welke hengst van mij is en niet in die stal stond, maakt het leed voor wat er gebeurd is niet minder erg, maar ben het wacht nu ook zat en wil heen.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:59

We blijven duimen, hoop dat de bokker het goed heeft!

dreumesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:06

Afschuwelijk..................

agerritsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:11

Heb net contact kunnen krijgen met fam. bles, volgens mij bart, mijn hengst is niet omgekomen, vertelde hij, hij klonk wel down, heb ze heel veel sterkte gewenst en vind het ook heel erg voor hun, ik heb hun gevraag of ik mijn hengst moest ophalen, of dat ze liever hadden dat ik niet zou komen, ze hadden graag het laatste, ik heb afgesproken volgende week contact op te nemen, ook wat het de bedoeling mijn hengst daar te houden om in training te zetten. ik laat het dus rusten voor even en weet dat het goed is.

Blijft nogmaals allemaal even erg.

_jennifer17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:13

Wat een nachtmerrie! Bah, wat moeten die beesten in paniek zijn geweest! Sterkte voor alle betrokkenen

alysha92

echt vreselijk!!

Heel veel sterkte voor de mensen die hierbij betrokken zijn en die hun paard e.d. zijn verloren...:(

Anoniem

Fijn dat jouw paard in orde is...
Wat een vreselijke gebeurtenis zeg, moet er veel aan denken vandaag. Zo mijn paarden maar even een knuffel brengen...

0316Meisjj

Dat is het zeker.. wel fijn dat je hengst er niet bij betrokken is geraakt.. Volgens mn pa mag er ook niemand het terrein op omdat het plaats delict is geworden.. En politie onderzoek doet.

agerritsJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:19

Jij ook heel erg bedankt voor de info, waardoor ik contact heb kunnen krijgen met fam. bles.

Sterkte voor alle betrokkenen.

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:24

Bah wat een vreselijk nieuws! Zit hier gewoon met kippenvel.. Sterkte aan alle betrokkenen.
@agerrits fijn dat jouw paard in orde is.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:31

Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte aan alle betrokkenen ;(

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:54

Afschuwelijk! Geen woorden voor....
Heel veel sterkte voor de familie Bles en alle eigenaren van omgekomen paarden..

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:59

Mijn hart breekt bij de gedachte aan wat deze paardeneigenaren en staleigenaren moeten doormaken. En bij de gedachte aan wat deze paarden hebben meegemaakt.

Aangeven dat het jou niet was gebeurt omdat je wel betere veiligheidsmaatregelen zou hebben getroffen/op een veiliger stal zou staat etc. is een menselijke manier om om te gaan met dit soort desastreus nieuws. Door te denken dat je invloed kan hebben op zo'n situatie kun je jezelf wijsmaken dat het jou niet kan overkomen. Dat is overlevingsinstinct. Bepaalde opmerkingen op dit topic zijn ongepast maar mogelijk ingegeven vanuit dit instinct. Helaas hebben we minder controle over het leven daan we zouden willen.

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:12

Wat een ongelooflijk naar bericht |( . Iedereen die betrokken is bij deze ellende, heel veel sterkte.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:15

Moderatoropmerking:
Allereerst wil ik iedereen die betrokken is bij deze brand heel veel sterkte wensen.
Zojuist heb ik een flink aantal berichten verwijderd en ik wil jullie vragen om vanaf hier speculaties achterwege te laten en voor discussies over sprinklers, stalmaten etc. een ander topic aan te maken. Bedankt alvast.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:31

DRAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eCHT VERSCHRIKKELIJK! sTERKTE!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:34

agerrits schreef:
Heb net contact kunnen krijgen met fam. bles, volgens mij bart, mijn hengst is niet omgekomen, vertelde hij, hij klonk wel down, heb ze heel veel sterkte gewenst en vind het ook heel erg voor hun, ik heb hun gevraag of ik mijn hengst moest ophalen, of dat ze liever hadden dat ik niet zou komen, ze hadden graag het laatste, ik heb afgesproken volgende week contact op te nemen, ook wat het de bedoeling mijn hengst daar te houden om in training te zetten. ik laat het dus rusten voor even en weet dat het goed is.

Blijft nogmaals allemaal even erg.

Heel fijn dat je paardje veilig buiten staat. Maakt de dood van de overige 16 niet minder erg natuurlijk.
Nogmaals sterkte komende tijd. Zal niet gemakkelijk zijn :(:)

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:35

Sterkte voor de mensen die hier bij betrokken zijn.