Beetje een raar verhaal, maar gelukkig dat het goed is algelopen.. Weet in elk geval wel dat als ik nog eens alleen naar buiten ga er idd een adreskokertje aan het zadel gaat.
beebie75
Geplaatst: 08-01-12 00:16
pffff, gelukkig is dit goed afgelopen. Wat een avontuur voor jullie
Ohooo.. heel het verhaal niet meegekregen terwijl 'De pan' als ware mijn achtertuin is.. Wel kwam er laatst een losgebroken paard hier aan gerend die ik gevangen heb.. ook vanaf die kant. Gelukkig is alles goed afgelopen en heeft men geen problemen ondervonden van de supercommunicatie
Wat betreft die adreskoketjes e.d. die hier worden aangedragen; getuigen hebben toch alleen een paard zien langs rennen? Niemand heeft het paard gevangen. Wordt lastig kijken in zo'n adreskokertje dan. Bovendien staat ook nergens dat het paard er geen om heeft? In deze situatie is het in ieder geval niet echt een toevoeging lijkt mij? Je zal een paard toch eerst beet moeten hebben wil je het adres kunnen af lezen.
Paarden zijn net postduiven Ze rennen rechtstreeks naar huis. Tenzij je met de trailer ergens op wildvreemd terrein bent. Heb vroeger eens vanaf thuis een dagtocht (proberen) te maken. Was al 15 km van huis en even afgestapt om te plassen waarbij hij ontsnapte. We waren daar nog nooit geweest , maar hij nam de kortste route rechtstreeks naar huis.
Ik had gisteren 2x sms van politie hierover gehad (sms alert) maar geen afloop mee gekregen , ik ben dus blij dat ik hier lees dat alles goed is afgelopen...
minidriving
Geplaatst: 08-01-12 23:29
gelukkig goed nieuws,kan altijd gebeuren en is voor iedereen goed afgelopen