TV: vanavond Wereldbekerwedstrijd dressuur op Eurosport

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uquido84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:39

...niet om het een of ander hoor, maar Adelinde zag ik er ook lekker "aan hangen" waardoor de uitgestrekte draf wat mankementjes vertoonde.
Het is wel erg makkelijk kritiek te leveren, want het merendeel heldere lichten hier op bokt heeft al 4 olympische medailles gewonnen in hun dromen en kunnen prima verkondigen hoe het nu écht moet...
Het is al lang duidelijk dat die tong van Scandic een afwijkende kleur heeft. Aan de andere kant beweegt dat beest met zo veel schwung en afdruk en voert zn oefeningen met gemak uit.
Als die aanleuning beter wordt, en de progressie is er(!), dan is die combinatie niet te kloppen en zouden ze zelfs boven Adelinde kunnen eindigen.
Dus dat. :+

Uquido84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:45

By the way: Hans Peter met zn nieuwe troef deed het niet slecht gezien de tijd die zij gehad hebben, vond Jeroen Devroe ook erg veel progressie gemaakt hebben. Echte tegenvallers vond ik persoonlijk toch echt Nadine met Elvis en die Helena Langenhanenberg. Laatstgenoemde was echt hét voorbeeld van zitten als een zak aardappelen en meeliften.
Vicky Smits is er lang uit geweest en respect op de manier waarop ze die lange merrie van haar weer aan het lopen begint te krijgen. Adelinde had ik wel van verwacht dat ze nu eindelijk Parzival wel met een lichte aanleuning in de uitgestrekte draf kan zetten...zo zie je maar, kwestie van veel oefenen en de beste stuurlui staan aan wal. Zo ook ik.

koenborias

Re: TV: vanavond Wereldbekerwedstrijd dressuur op Eurosport

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:09

Wat heb ik er weer van genoten!

Tendance

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:12

Ik ben helemaal fan van Adelinde, dus van mij zul je geen verkeerd woord over haar horen.
Gewoon een super leuke vriendelijk en spontane meid.

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:02

Ik kon de uitzending niet zien omdat ik les had...Weet iemand misschien waar ik alles alsnog kan kijken?