Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Miracle_ schreef:Prutsmuts schreef:Ok, dat ze niet aangeklaagd worden snap ik. Ze hebben kennelijk niets onwettelijks gedaan maar een gesprekje met een psychiater lijkt me geen overbodige luxe...
Nou dat snap ik dus helemaaaal niet. De volgende keer willen ze één worden met hun moeder?
Nessavende schreef:Ik ben het wel deels met pinuts eens. Als je een dier slacht om zijn vlees, op deze manier wat apart, maar dat doen we al sinds de oertijd. Maar door in het dier te gaan kruipen en daar doodleuk foto's van te gaan maken voor je lol, dat vind ik ver gaan en is vreselijk respectloos! Nomaden in de Sahara kruipen ook wel eens in een dode kameel maar dat is puur om te overleven en deze laten zien dat ze veel respect voor het overleden dier hebben. Deze mensen zijn gewoon walgelijk!
pinuts schreef:Joon.. ik vind van wel:) Het vlees wat wij eten is ook zo begonnen. Oke er is niet mee op de foto gegaan ( denk ik ) en de ingewanden zijn niet rauw opgegeten. Maar omdat wij vlees eten als normaal zien, is dat toch niet minder respectloos. Hoe respectloos is het dat wij biofabrieken hebben wat we niet hoeven zien, en gewoon geld betalen en dan een hamburger opeten? Of dat onze laarzen helemaal van leer zijn. Maar als er nog haar aan zit, of iets anders dierlijks is het weer zielig. Zolang we het maar niet zien, dat dier.. want dan word het ineens zielig
neemt niet weg dat het walgelijk is, vooral met je eigen beest ook nog. Maar ik kan het als vleeseter niet zielig vinden, ik eet dieren, geen idee waar ze weg komen, draag leer, dus ja.. zou beetje hypocriet zijn
.