Vrouw poseert naakt in geslacht paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:04

Wat een debielen! :(

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:10

Ik vind vlees eten en dít totaal niks met elkaar te maken hebben hoor?

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:13

:( Ze moeten bij haar het zelfde doen dan weet ze wat het is

Newtotilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:24

Hoe kan je daar mee leven ?

marissa119

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:28

Ik heb medelijden met het paard word je eerst dood geschoten gaan daarna twee debielen je ingewanden op eten en dan in je zitten! Pfff word zo moe van dat soort mensen :(

pinuts

Re: Vrouw posseert naakt in geslacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:34

Joon.. ik vind van wel:) Het vlees wat wij eten is ook zo begonnen. Oke er is niet mee op de foto gegaan ( denk ik ) en de ingewanden zijn niet rauw opgegeten. Maar omdat wij vlees eten als normaal zien, is dat toch niet minder respectloos. Hoe respectloos is het dat wij biofabrieken hebben wat we niet hoeven zien, en gewoon geld betalen en dan een hamburger opeten? Of dat onze laarzen helemaal van leer zijn. Maar als er nog haar aan zit, of iets anders dierlijks is het weer zielig. Zolang we het maar niet zien, dat dier.. want dan word het ineens zielig

neemt niet weg dat het walgelijk is, vooral met je eigen beest ook nog. Maar ik kan het als vleeseter niet zielig vinden, ik eet dieren, geen idee waar ze weg komen, draag leer, dus ja.. zou beetje hypocriet zijn

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:03

Gadverdamme wat een walgelijk wijf.... BAH!

Ik vraag me alleen af waarom op de foto's in godsnaam handschoenen aan heeft, ze zit toch helemaal onder.. Smerig, echt waar.. Nee, ziek, dat is het..

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:12

Ze hebben zeker wat gesnoven voor ze daar aan begonnen, walgelijk

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:14

Snackie schreef:
Ze hebben zeker wat gesnoven voor ze daar aan begonnen, walgelijk

Nou als je van dat spul zulke dingen gaat doen......... :') bah bah..

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:17

Hoe halen die mensen dat in hun hoofd. Afschieten, die hoef ik niet op deze wereld te hebben.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:19

o gatver, ik heb vanmiddag op school (vraag me niet waarom) met wat paarden vriendinnen de fotos opgezocht. Ik raad iedereen sterk aan deze NIET te bekijken, ik moest zowat kotsen #) Gatver dame, die heeft echt een steekje los in dr hoofd.

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:23

die is echt niet goed?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:26

Ok, dat ze niet aangeklaagd worden snap ik. Ze hebben kennelijk niets onwettelijks gedaan maar een gesprekje met een psychiater lijkt me geen overbodige luxe... :x

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:29

Prutsmuts schreef:
Ok, dat ze niet aangeklaagd worden snap ik. Ze hebben kennelijk niets onwettelijks gedaan maar een gesprekje met een psychiater lijkt me geen overbodige luxe... :x

Nou dat snap ik dus helemaaaal niet. De volgende keer willen ze één worden met hun moeder?

Jamiecas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:37

Wat zijn er toch rare mensen op de wereld!! Gadver werd echt een beetje misselijk! :r

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:40

Miracle_ schreef:
Prutsmuts schreef:

Nou dat snap ik dus helemaaaal niet. De volgende keer willen ze één worden met hun moeder?

Ik ergens ook niet, maar aangezien er in de wet hier niets over staat snap ik dat ze deze mensen niet aan KUNNEN klagen. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het hele gebeuren totaal af!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:49

Ja inderdaad het niet KUNNEN.. triest hoor..

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 06:32

Ik snap niet dat sommigen hier dit met dieren consumeren wat wij doen vergelijken!?Dit is echt totaal iets anders!De slager gaat toch ook niet naakt in een dood dier liggen?Dit is een geval van mensen die steeds extremere dingen willen doen om daar een kick van te krijgen..Ik vind dit dus niet acceptabel en echt zwaar gestoord!En voor de mensen die zeggen dat als ze dit leuk vinden ze het gewoon zelf moeten weten..Denk toch eens na!!

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 06:40

G A D V E R D A M M E!
Ieeuwl, zoiets doe je toch niet..! %)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:02

Oh mijn god... achterlijk..

Nessavende

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 10:09

Ik ben het wel deels met pinuts eens. Als je een dier slacht om zijn vlees, op deze manier wat apart, maar dat doen we al sinds de oertijd. Maar door in het dier te gaan kruipen en daar doodleuk foto's van te gaan maken voor je lol, dat vind ik ver gaan en is vreselijk respectloos! Nomaden in de Sahara kruipen ook wel eens in een dode kameel maar dat is puur om te overleven en deze laten zien dat ze veel respect voor het overleden dier hebben. Deze mensen zijn gewoon walgelijk!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:04

Nessavende schreef:
Ik ben het wel deels met pinuts eens. Als je een dier slacht om zijn vlees, op deze manier wat apart, maar dat doen we al sinds de oertijd. Maar door in het dier te gaan kruipen en daar doodleuk foto's van te gaan maken voor je lol, dat vind ik ver gaan en is vreselijk respectloos! Nomaden in de Sahara kruipen ook wel eens in een dode kameel maar dat is puur om te overleven en deze laten zien dat ze veel respect voor het overleden dier hebben. Deze mensen zijn gewoon walgelijk!

Ik ben het hiermee eens. :j

Ik eet vlees, weet niet waar het altijd vandaan komt, draag leer, bont maar toch vind ik dit niet kunnen. Ik vind het niet zielig, want ik mag hopen dat het paard niet geleden heeft. Maar voor leedvermaak je eigen paard slachten en er dan zulke foto's mee maken? Béláchelijk!

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:09

pinuts schreef:
Joon.. ik vind van wel:) Het vlees wat wij eten is ook zo begonnen. Oke er is niet mee op de foto gegaan ( denk ik ) en de ingewanden zijn niet rauw opgegeten. Maar omdat wij vlees eten als normaal zien, is dat toch niet minder respectloos. Hoe respectloos is het dat wij biofabrieken hebben wat we niet hoeven zien, en gewoon geld betalen en dan een hamburger opeten? Of dat onze laarzen helemaal van leer zijn. Maar als er nog haar aan zit, of iets anders dierlijks is het weer zielig. Zolang we het maar niet zien, dat dier.. want dan word het ineens zielig

neemt niet weg dat het walgelijk is, vooral met je eigen beest ook nog. Maar ik kan het als vleeseter niet zielig vinden, ik eet dieren, geen idee waar ze weg komen, draag leer, dus ja.. zou beetje hypocriet zijn

Ben ik het helemaal mee eens!
Vind het daarom ook vanzelfsprekend dat ze niet aangeklaagd worden.
Dan kan je net zo goed iedere slachter gaan aanklagen, dat is even respectloos :P.

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:12

Nee, slachten voor voedsel vind ik niet respectloos. Slachten voor leedvermaak wel. Ik snap echt niet hoe je dit kunt vergelijken? :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 12:13

Dier is geslacht omdat hij ziek was.
Het gaat om het gebruik afterwards.